ارائه آموزش مهارتی درپادگان‌های خوزستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در سال گذشته ۷۶۹ هزار و ۸۳۵ نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در پادگان‌های استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی،مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بیان داشت: آموزش در پادگان‌ها شامل مجموعه آموزش‌های مهارتی می‌باشد که به افراد در حین انجام خدمت سربازی ارائه می‌شود تا بتوانند شرایط احراز اولیه اشتغال را پس از دوران خدمت کسب نمایند.

وی افزود: این آموزش‌ها در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی به سربازان ارائه می‌شود که پس از پایان دوره و انجام آزمون گواهینامه مهارت به آن‌ها اعطا می‌شود.

سواعدی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان فقدان مهارت در جوانان و به تبع آن معزل بیکاری آنان پس از خدمت سربازی خواهد بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: طرح آموزش سربازان در پادگان‌ها با توجه به وجود امکانات در پادگان ها، نظم و انضباط در انجام طرح، ارائه گواهینامه به سربازان و اشتیاق جوانان طرح موفقی است.

این مقام مسئول بیان داشت: طرح آموزش در پادگان‌ها باعث تقویت حسن نظم پذیری، خودکفایی و استقلال سربازان می‌شود و ارائه این آموزش‌ها در پادگان‌ها نقشه راه مناسبی جهت اشتغال فرد پس از خدمت مقدس سربازی است.

انتهای پیام/م

توجه به ارائه آموزش های فنی در خدمت سربازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.