مارک والبرگ به «مرد شش میلیون دلاری» پیوست

فیلم جدید از مجموعه سینمایی «مرد شش میلیون دلاری» با بازی مارک والبرگ توسط ترویس نایت کارگردانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، ترویس نایت توسط کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی فیلمی اقتباسی از مجموعه تلویزیونی به نام «مرد شش میلیون دلاری» انتخاب شد. مارک والبرگ نیز در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارد.

بیل دوبوک فیلمنامه این فیلم سینمایی اقتباسی جدید را خواهد نوشت و سو کرول، بیل گربر و استوین لوینسون تهیه کنندگان آن هستند.

استودیو برادران وارنر حق ساخت این فیلم را در سال ۲۰۱۷ بعد از آنکه کمپانی وینستین ورشکسته شد، از این شرکت خرید و بعد از اینکه دایمیان زفرون کارگردان آرژانتینی از این پروژه انصراف داد، تا به حال به دنبال پیدا کردن کارگردانی مناسب برای ساخت این فیلم سینمایی بوده است.

ترویس نایت در سال گذشته با نسخه فرعی فیلم «تبدیل شوندگان» به نام باملیبی فروش ۴۶۶ میلیون دلاری را در گیشه جهانی تجربه کرد و به همین علت کمپانی‌ها و استودیو‌های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن بودند.

گفتنی است؛ سریال «مرد شش میلیون دلاری» داستان فضانوردی به نام استیو آستین را روایت می کرد که در یکی از مأموریت‌ها و در حال آزمایش یک فضاپیما سقوط می‌کند و به شدت از نواحی مختلف آسیب می‌بیند. پزشکان نیز طی یک عمل جراحی سرّی، دست‌ها و پا‌های او را با اعضای مکانیکی عوض می‌کنند و بدین ترتیب «استیو» به قدرت‌های فرا انسانی مجهز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار