معاون امور بین الملل اتاق ایران:

ظرفیت‌های گردشگری سلامت اردبیل قابلیت معرفی در سطح بین المللی را دارد

معاون امور بین الملل اتاق ایران گفت: قابلیت‌های اردبیل باید با تمام ظرفیت به ویژه گردشگری سلامت به کشور‌های هدف شناسانده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد رضا کرباسی، معاون امور بین الملل اتاق ایران در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل، بیان کرد: قابلیت‌های استان اردبیل باید با تمام ظرفیت به ویژه گردشگری سلامت به کشور‌های هدف شناسانده شود که این موضوع باید از طریق اتاق‌های بازرگانی و سفرای کشور‌ها انجام گیرد.

وی گفت: لازم است ظرفیت‌های اقتصادی استان اردبیل در همه ابعاد و توان برای کشور‌ها در قالب پنل‌های اختصاصی هر حوزه کار شود و با این قابلیت و ظرفیت بالای گردشگری که دارد باید به برند گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود تا گردشگران سلامت دیگر کشور‌ها برنامه‌های سلامت محور استان اردبیل را مقصد اصلی خود بدانند.

معاون امور بین الملل اتاق ایران تصریح کرد: اجلاس کشور‌های عضو اکو در حوزه سلامت در استان اردبیل ظرفیت خوبی برای شناسایی قابلیت‌ها می‌باشد که این کار یک سرمایه گذاری بین المللی بلند مدت می‌باشد.

کرباسی گفت: دریاچه شورابیل یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری خدادادی در شهر اردبیل می‌باشد و می‌بایست در کنار دریاچه یک هتل پنج ستاره ایجاد شود که ایجاد هتل پنج ستاره به قابلیت این موضوع ارزش مضاعفی خواهد داد.

انتهای پیام/ح

ایجاد هتل 5 ستاره در اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.