فرمانده انتظامی استان از افزایش ۱۹ درصدی دستگیری سارقان در فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: با اجرای طرح‌های مختلف انتظامی برای ارتقا امنیت اجتماعی، پلیس شهرستان قزوین در فروردین ماه موفق به دستگیری ۱۸۱ سارق شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ حاجیان افزود: در همین زمینه ۷ دستگاه خودرو، ۳ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف و ۵ سارق در این زمینه دستگیرشدند.

وی اضافه کرد: در این مدت شاهد افزایش ۳۶ درصدی در کشف سرقت‌ها بوده ایم.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به کشفیات مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: پلیس شهرستان قزوین در فرودین ماه ۴ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف کرد.

سرهنگ حاجیان افزود: همچنین پلیس شهرستان قزوین در اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده ۱۸۸ نفر معتاد، ۴۰ نفر قاچاقچی، ۲۰ نفر خرده فروش را دستگیر کرد.

وی عنوان کرد: در زمینه برخورد و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در فروردین ماه، ۲ هزار و ۶۵۰ ثوب لباس قاچاق کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

انتهای پیام/ک

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان قزوین

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار