اجرای طرح هر مسجد یک خانه در مازندران

اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از همه ظرفیت‌های موجود برای اجرای طرح هر مسجد یک خانه به کارگیری می‌کند.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه هیأت امنای مساجد استان موظف به اجرای طرح هر مسجد یک خانه هستند، گفت: در کنار بسیج و سپاه از ظرفیت خیران برای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده بهره گیری می‌کنیم.

وی با اشاره به طرح هر مسجد یک خانه که از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح شده است، افزود: مساجد کانون پویش‌های مردمی و بسیاری از حرکت‌های جهادی و انقلابی در داخل مساجد شکل گرفته است.

وی طرح هر مسجد یک خانه را ارزشمند و حرکتی برای کمک به سیل زدگان دانست و گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از همه ظرفیت‌های موجود برای اجرای طرح هر مسجد یک خانه به کارگیری می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه هیأت امنا و خادمین مساجد استان موظف به همکاری و اجرای طرح هر مسجد یک خانه در مساجد مازندران هستند، افزود: اوقاف مازندران در کنار بسیج و سپاه از ظرفیت خیرین، واقفان و افراد نیک اندیش برای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده و اجرای طرح هر مسجد یک خانه بهره گیری می‌کند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه مردم سیل‌زده استان نیازمند کمک خیران و همه مردم هستند، گفت: کمک به برادر دینی وظیفه ذاتی مسلمانان است و همه ما باید در ساخت خانه سیل زدگان اقدام عملی کنیم.

انتهای پیام/ م

بهره گیری اوقاف مازندران از ظرفیت خیّران برای اجرای طرح هر مسجد یک خانه

برچسب ها: سازمان اوقاف ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.