زندان، ایستگاه آخر سارق حرفه‌ای قطعات خودرو

فرمانده انتظامی مازندران سارق حرفه‌ای قطعات خودرو با ۴۰ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر شناسایی و دستگیر شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در شهرستان قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان قائم شهر ضمن تقویت گشت‌های انتظامی هدفمند و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای لوازم داخلی خودرو شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران در ادامه تحقیقات ضمن تعقیب و مراقبت از این سارق دریافتند، این فرد آشنا به موضوعات فنی خودرو و دارای سابقه کیفری است که به تازگی پس از پایان دوران محکومیت از زندان آزاد شده است.

سردار میرفیضی افزود: با شناسایی محل فعالیت این فرد و هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیر کننده متهم به سرقت را دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی وی دو دستگاه کامپیوتر خودرو ۲۰۶ سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴۰ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در شهرستان قائم شهر اعتراف کرد.

سردار میرفیضی افزود: در این خصوص مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ م

بازداشت سارق قطعات خودرو در قائم شهر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار