رئیس پلیس راهور قم مطرح کرد؛

اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در قم

طرح محدودیت ترافیک از صبح روز شنبه سی و یکم شهریور تا پایان مراسم نیمه شعبان در قم اجرا می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سرهنگ میرقیصری رئیس پلیس راهور قم گفت: این محدودیت‌ها در مسیر‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران و خیابان انقلاب قم اعمال می‌شود.

وی از تامین ۱۶ پارکینگ در اطراف مسجد جمکران و ۵ پارکینگ در اطراف حرم مطهر خبر داد و افزود: این پارکینگ‌ها در مجموع برای ۴۰ هزار خودرو ظرفیت دارند و تا زمانی که به طور کامل پر نشده باشند، محدودیت ترافیکی فقط از میدان آل یاسین و دارالفقه به سمت مسجد مقدس جمکران اعمال می‌شود.

سرهنگ میرقیصری گفت: خیابان ظهور در قسمت جنوبی مسجد جمکران، انتظار در قسمت شمالی، پیامبر اعظم در قسمت غربی و امام حسن عسگری در شرق مسجد مقدس جمکران، بعد از تکمیل ظرفیت پارکینگ‌ها شامل محدودیت ترافیکی می‌شوند.

رئیس پلیس راهور قم با اشاره به اجرای عملیات عمرانی در میدان ولیعصر افزود:برای خودرو‌هایی که از سمت تهران و کاشان به سمت جمکران در حرکت هستند در کیلومتر ۱۵ عوارضی آزادراه امیرکبیر معبر فرعی تامین شده تا خودرو‌ها به ترافیک میدان ولیعصر وارد نشوند.

وی در ادامه از فعالیت ۳۳۰ اتوبوس شرکت اتوبوسرانی در دو روز مراسم نیمه شعبان خبرداد و افزود: ۲۰۰ اتوبوس در مسیر بلوار پیامبر اعظم به جمکران و ۱۳۰ اتوبوس در سطح شهر قم به صورت رایگان خدمت رسانی می‌کنند.

سرهنگ میرقیصری استفاده ازمسیر رفت به سمت جمکران در بلوار پیامبر اعظم را مختص عابران و موکب‌ها دانست و افزود: مسیر برگشت از میدان آل یاسین تا ورودی میدان بسیج برای خودرو‌های امدادرسان، خدماتی و دسترسی محلی به صورت رفت و برگشت طراحی شده است.

انتهای پیام/الف

محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار