پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۱/۲۸

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هشتم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3804...0912: لطفا از ریاست محترم ( جدید ) قوه قضاییه بخواهید پرونده زمین های کارگران اداره برق تهران واقع در شهر جدید هشتگرد را بعد از سالها رسیدگی کنند.

 

2177...0911: چرا حقوق کارمندان دولت، خصوصأ کادر درمانی رسمی بیمارستانی، همیشه دیرتر واریز می‌شود، لطفا رسیدگی نمایید، حداقل 28یا 29 هر ماه بهتر واریز شود، ممنون و متشکر(از بیمارستان صومعه سرا از استان گیلان)

 

6210...0914: تو را به خدا یک گزارشی از وضعیت کارکنان و پراخت حقوق به کارکنان تمام وقت شوراهای حل اختلاف تهییه کنید.

 

5578...0917: مستمر بگیر تامین اجتماعی هستم باسابقه 20سال دوماه 14روز می باشد با حقوق 750هزار تومان می گیرم میشه با این حقوق کرایه منزل باشه یا شکم چهار نفر پر کنم آقای ریس جهمور با این حقوق چکار کنم؟؟ پام پلاتین دست پلاتین دیگر توانای کار ندارم از کی کمک بگیرم.

 

0079...0939: لطفا از تیم ملی والیبال جوانان که در اردو هستند گزارش تهیه کنید آنها جوان هستن نه تیم بزرگسالان.سپاسگزارم.

 

2036...0937:  یک ساله دهکده آبی پارس پول ما را که برای سرمایه گذاری گرفته نمی دهد و خبری ازشون نیست خرجی ام از این بود برای خدا صدای ما را بگوش مسئولین برسانید.

 

0613...0912: ساکن خیابان داوود اسلامی پاسداران نبش خیابان ربانی و کوچه طاهری هستیم . مدت ۶ماه است که فاضلاب بر سطح خیابان در این منطقه رها شده و بوی زننده آن اهالی را کلافه و نگران از وضعیت بد بهداشتی نموده است. به اداره اب وفاضلاب هم مراجعه کرده ایم فقط با تانکر تخلیه اش می کنند و حل قطعی معضل را واحد های مختلف بهم پاس می دهند. لطفا بدادمون برسید

 

9539...0935: بنده دارای فرزند معلول شدید ذهنی و جسمی که 26 سال سن دارد و از داشتن مادر هم محروم میباشد الان حدود 3 سال هست هر دو کلیه خود را به طور کامل از دست داده و عمل قلب و ریه شده و  4 ماه در آی سی او در کوما رفت و هفته ای 4 بار دیالیز می شود و با اکسیژن در منزل و با پوشاک بستن ازش نگهداری میکنم و با پول یارانه زنده ماندم چون در ماه هزار تومان درآمد ندارم چون به صورت شبانه روز پرستارش شدم. از شما خواهش می کنم من و پسرم را نجات بدهید به خاطر خدا قنبرزاده هستم.

 

4375...0917: زمین های منابع طبیعی حریم رودخانه فصلی را افرادسودجو گرفتن و کسی رسیدگی نمی کند شیراز خرامه روستای کفدهک لطف کنید اقدام کنید.

 

2700...0938:  چرا تامین اجتماعی اصلا به فکر رفاه حال مستمری بگیران نیست آیا با حقوق حداکثر ۱میلیون و۳۰۰ میشه با این قیمت های فاجعه آور زندگی کرد امروزپیاز خریدم کیلویی ۱۱هزارتومن!!

 

6169...0990: من از قبول شدگان کادر اداری قوه قضاییه سال 96 هستم لطفا با توجه به طولانی شدن روند استخدام پیگیرباشید.

 

6551...0935: لطفا به خبرنگاراتون اعلام کنید از دولت راجب ابلاغ نکردن قانون جامع ششم ایثارگران با توجه به ابلاغ مجلس و انتشار در روزنامه ها چرا دولت جهت اجرا به بنیاد شهید و جانبازان ابلاغ نمی کند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار