در پیش گرفتن رویه جهادی برای رونق تولید

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت : زمینه اصلی برای فراهم شدن رونق اقتصادی، رونق تولید است که لازمه آن رویه جهادی، حل مشکلات زیرساختی و بعضی از مولفه‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن تبریک ایام ماه شعبان، از مردم سربلند استان کرمانشاه، به ویژه فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان برای مشارکت در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه، ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد و سیل زدگان تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت : با توجه به صحبت‌های ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رونق تولید، زمینه اصلی برای فراهم شدن رونق اقتصادی، رونق تولید است که لازمه آن رویه جهادی، حل مشکلات زیرساختی و بعضی از مولفه‌ها است.

ریحانی تصریح کرد: انشاءالله امسال با همت همه شما عزیزان شاهد این رونق به‌صورت مضاعف در استان کرمانشاه در واحدهای تولیدی باشیم.

این فرمانده ارشد نظامی از همه مردم استان، تمام دستگاهها، نهادها و اقشار مختلف برای پشتیبانی از نهاد سپاه در مقابل صحبت‌های احمقانه رییس‌جمهوری آمریکا تشکر و قدردانی کرد .

 

 

انتهای پیام/د

مشارکت در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار