نورافکن: از گل سه امتیاز قائدی بسیار خوشحال هستم

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها قائدی توانست با پشت سر گذاشتن مشکلات گل ۳ امتیازی بزند.

نورافکن: از گل سه امتیاز قائدی بسیار خوشحال هستمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در مورد گل سه امتیازی قائدی در این دیدار اظهار کرد: خوشحالم که بعد از مدت‌ها قائدی توانست با پشت سر گذاشتن مشکلات گل ۳ امتیازی بزند و همه از او تشکر می‌کنیم.

او درباره دریافت ۲ کارت زرد در این دیدار گفت: در خط دفاع حضور داشتم و زمانی بود که ضد حمله خوردیم و در آن صورت پشت دفاع را باید پوشش می‌دادم و کارت‌ها را به خاطر هم تیمی هایم گرفتم. به طور حتم تلاش می‌کنیم این برد را فراموش کنیم و به بازی با  تیم فوتبال  الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم، چون مهم‌ترین بازی استقلال است.

نورافکن درباره اخراج کرانچار از تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: کرانچار مربی ماست و او را دوست داریم و هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد ما همان کار می‌کنیم.

او در مورد شانس قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر گفت: استقلال شانس دارد و باید تلاش کنیم. همه امتیازات را باید بگیریم تا ببینیم شرایط به چه صورت خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

نصیرزاده: اگر استقلال را می‌بردیم به نفع تمام تیم‌های بالای جدول بود

خطیر: از بازی استقلال لذت بردم/ اختلافی با شفر ندارم

استقلال تهران یک - ماشین سازی تبریز صفر / آبی های پایتخت به رده دوم جدول رسیدند/شفر لیگ را برای پایتخت داغ نگه داشت


انتهای پیام/

صحبت های نورافکن بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار