نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

دین مداری ویژگی متمایز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دین مداری و دفاع از مستضعفین از ویژگی نیرو‌های مسلح در نظام اسلامی است که با نظام‌های دیگر تفاوت اساسی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش با بیان اینکه دین مداری ویژگی متمایز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ویژگی دیگر این نیروی مخلص این است که مردم و مستضعفان جهان حامی و همراه نیرو‌های مسلح دینی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: امروز شاهدیم هر مستضعفی در عالم از سوریه، عراق، یمن، فلسطین تا لبنان و غزه دل گرم به نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی بیان کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حال کمک رسانی مستشاری و انتقال تجارب ۸ ساله دفاع مقدس به کشور‌های منطقه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در هیچ کجای جهان، انسجام و اتحاد بین نیرو‌های ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی مشاهده نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: ما فرق بین سپاه و ارتش و سایر نیرو‌های مسلح را از لباس شان می‌شناسیم وگرنه آن‌ها یک سخن و هدف واحد دارند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر رسالت نظامی، رسالت فرهنگی هم دارند و در سیل اخیر، ارتش و سپاه بحران را کنترل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: همانگونه که قرآن کریم وعده داده اس آینده از آن نیرو‌های مسلح دینی است و همین‌ها زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اشاره کرد: خداوند می‌فرمایند هر چه می‌توانید در مقابل دشمنان خدا بر قدرتتان بیافزایید و خداوند کسانی را که در راه او می‌جنگند دوست دارد.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران جنگ تحمیلی، تمام دنیا در مقابل ما ایستاده بود، اما نصرت الهی باعث شد تا در مقابل استکبار شرق و غرب پیروز شویم.

انتهای پیام/کپ

مراسم رژه روز ارتش در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.