استاندار اردبیل:

صرفه جویی و تلاش برای رونق تولید اولویت مسوولان استان باشد

استاندار اردبیل گفت:مسوولان استان باید صرفه جویی در هزینه‌ها و افزایش سرمایه گذاری را برای رونق تولید در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری استان گفت: به لحاظ تحریم های انجام یافته علیه کشورمان و بروز مشکلات اقتصادی ، لازم است صرفه جویی  و پرهیز از هزینه کردهای اضافی را سرلوحه فعالیت های روزانه کنیم.

بهنام جو به اقدامات انجام گرفته در استان طی سال گذشته و سالجاری اشاره و تزریق اعتبار به راه آهن و موافقت با احداث خط دوم انتقال گاز را از جمله گام های مثبت در راستای توسعه منطقه برشمرد. وی ادامه داد : امسال نیز تلاش خواهیم کرد با تعریف پروژه های جدید  و جذب اعتبارات، سهم بیش تری را از توسعه، عاید استان اردبیل کنیم.

رئیس شورای اداری استان  با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و سرمایه گذاران از سوی مدیران استان افزود: در راستای رونق بخشی به تولید و اقتصاد، مسوولان دستگاه های اجرایی و همچنین مدیران بانک های استان نسبت به جذب سرمایه گذاران اقدام کنند.

استاندار اردبیل در ادامه ادعاهای پوچ دولت آمریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نتیجه کارنامه درخشان سپاه در دفاع از استقلال و امنیت کشور دانست و توضیح داد: زمانی دولت آمریکا، ایران را ژاندارم خود در منطقه می دانست که هم اکنون با درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش های شبانه روزی سپاه، هیبت آمریکا در منطقه شکسته است.

انتهای پیام/ع

توسعه رونق تولید و اشتغال در اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.