فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز ارتش را تبریک گفت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با صدور پیامی، فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به ارنشان دلاور و عموم ملت ایران تبریک گفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز ارتش را تبریک گفتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پیام خود آورده است: ۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش و یادآور دلامردی‌های سروقامتانی است که وجودشان امنیت آفرین و اقتدارشان زبانزد خاص و عام است تا جایی که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز به آن معترف هستند.

دلاورمردان ارتش در برهه‌های مختلف تاریخ پر رمز و راز این سرزمین و در ۴۰ سال اخیر همواره مامن و پشتیبان خوبی برای مردم، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند به گونه‌ای که حتی نامشان نیز آرامش را بر دل انسان می‌نشاندو
ارتشیان دلاور در جریان زلزله‌های استان کرمانشاه و همچنین سیل در استان‌های مختلف کشور شعار زیبای "ارتش فدای ملت" به واقعیت تبدیل کرده و در کنار سایر همرزمان خود در نیرو‌های مسلح، خدمات ارزشمندی را به حادثه دیدگان ارائه کردند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار خود رقم زدند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی با بهره گیری از نیرو‌های مجرب، کارآزموده، توانمند، متخصص و ولایی آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور و پاسخگویی به هر تهدید دشمن است و همین موضوع باعث شده تا دشمنان هرگز فکر تجاوز به آب و خاک این سرزمین مقدس را نیز نتوانند در ذهن بپرورانند.

فرمانده انتظامی استان در بخش پایانی پیام خود آورده است: فرا رسیدن روز ارتش را به تمامی ارتشیان دلاور کشور و استان کرمانشاه تبریک گفته و امیدوارم در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) شاهد موفقیت روز افزون همرزمان خود در این نیروی مردمی و دلاور باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

تبریک فرا رسیدن روز ارتش  به مناسبت گرامیداشت 29 فروردین 

برچسب ها: ارتش ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.