محسن تنابنده فیلمنامه ناتمام خشایار الوند را می‌سازد؟

تنابنده بازیگر و کارگردان کشورمان، درباره وضعیت ساخت فیلمنامه ناتمام خشایار الوند توضیح داد.

تنابندهمحسن تنابنده کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلمنامه سینمایی زنده یاد خشایار الوند به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هنوز بازنویسی نهایی فیلمنامه «زیرزمین» که اثری کمدی اجتماعی است، به طراحی من و قلم خشایار الوند باقی مانده است. این بازنویسی را حتماً به اتمام می رسانیم و با نام خشایار آن را می سازیم.

این کارگردان در خصوص تغییرات نسخه اکران عمومی «قسم» نسبت به نسخه جشنواره آن، اظهار کرد: هیچ تغییری در این فیلم ایجاد نشده و مثل همان نسخه‌ای که در جشنواره ملی فیلم فجر بود، برای مخاطبان نمایش داده خواهد شد.

تنابنده درباره حضور «قسم» در جشنواره‌های بین المللی عنوان کرد: مانند تمام فیلم‌ها که می توانند به لحاظ فرم، محتوا و ... ابعاد فراکشوری داشته باشند و حرف جهانی بزنند، فیلم را به پخش‌کننده خواهیم داد. اینکه عیار و لیاقت فیلم چقدر است، پس از نمایش در جشنواره‌ها مشخص خواهد شد.

گفتنی است فیلم سینمایی «قسم» در بخش بازار سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد. در فیلم سینمایی «قسم» مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و مهران احمدی نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت. در خلاصه داستان آن آمده است: به جان نیاز، قصاص بخوای بچه رو می گیرم، طلاقت میدم؛ جان یه دونه دخترمونو قسم خوردم که بدونی این کارو میکنم به جان نیاز.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۸:۴۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
نقی جون یه دونه ای به خدا حرف نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
کاش پایتخت ادادمه داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۴۲ ۱۹ دی ۱۳۹۹
ای کاش...
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۲۲:۲۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
توفقط پايتخت بسازهنرمندنابغهءدوست داشتني
آخرین اخبار