فلاح زاده: فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد

دروازه‌بان تیم سایپا گفت: فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و به نظرم خدا امروز سپاهانی‌ها را خیلی دوست داشت و  موقعیت هایشان وارد دروازه ما شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد فلاح زاده دروازه بان تیم فوتبال سایپا درباره شکست سنگین برابر تیم سپاهان اظهار کرد: متاسفانه ما در زمین خودمان شکست سنگینی را متحمل شدیم و چیزی برای گفتن نداریم. فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. به نظرم خدا امروز خیلی سپاهانی‌ها را دوست داشت و آن موقعیت‌ها وارد دروازه ما شد. به هر حال زمانی که یک تیم گل می‌خورد به طور حتم مجموع تیم از خط دروازه تا حمله مقصر هستند و نمی‌شود بازیکن خاصی را مقصر دانست. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

فلاح زاده درباره عملکرد خوب ش در بازی‌های گذشته و اینکه دوباره در ترکیب تیم سایپا قرار گرفت، گفت: درست است من ۸ - ۹ دیدار متوالی بازی کردم و یک مقدار هم آسیب دیدگی داشتم و به علت اینکه در بازی‌های متوالی حضور داشتم تصمیم گرفته شد من به همراه چند بازیکن امروز استراحت کنیم، اما این اتفاقات رخ داد. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

او درباره اینکه تعویضش فنی بود، گفت: به هر حال تصمیم کادر فنی بود و امیدوارم در آینده جبران مافات کنیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات دروازه بان سایپا درباره شکست برابر تیم سپاهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار