غلامپور: مقصر شکست سنگین سایپا مقابل سپاهان من بودم

مربی دروازه‌بان‌های تیم سایپا گفت: من مقصر عملکرد ضعیف منادی و شکست سنگین سایپا مقابل سپاهان بودم.

غلامپور: مقصر شکست سنگین سایپا مقابل سپاهان من بودمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران عصر امروز (پنج شنبه) در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف سپاهان اصفهان رفت که در نهایت نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب شاگردان امیر قلعه نویی شد.

رضا اسدی و آرمان رمضانی برای سایپا و کی روش استنلی (۲بار) ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده و مهرداد محمدی برای سپاهان در این دیدار گلزنی کردند.

محمد حسین اکبر منادی، دروازه بان جوان سایپا پس از بازی با الریان که در نهایت با شکست ۳ بر یک شاگردان علی دایی و ناکامی نارنجی پوشان پایتخت کشورمان در صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همراه شد هفت بازی متوالی فرصت قرار گرفتن در ترکیب این تیم را پیدا نکرد، اما مقابل سپاهان روز فوق العاده بدی را پشت سر گذاشت تا سرمربی سایپا دقیقه ۶۳ و زمانی که تیمش با نتیجه ۴ بر یک از تیم امیرقلعه نویی عقب بود حامد فلاح زاده باتجربه را جای منادی به میدان بفرستد.

بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان‌های سایپا پس از این بازی در جمع خبرنگاران درباره عملکرد منادی گفت: حسین منادی با نظر علی دایی و کادرفنی سایپا در ترکیب قرار گرفت و ما تشخیص دادیم در این بازی جای فلاح زاده از منادی استفاده کنیم.

او ادامه داد: متاسفانه تصمیم ما برای استفاده از منادی جواب نداد و مجبور شدیم او را تعویض کنم. من مقصر عملکرد ضعیف حسین بودم و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار