اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز برات در بیرجند

محدودیت های ترافیکی در روز ۱۴شعبان ( برات ) با هدف هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم در بیرجند اعمال می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: طبق روالاعمال محدودیت‌های ترافیکی روز برات در بیرجند هر ساله برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم و تسهیل در عبور و مرور محدودیت‌های ترافیکی پس از تکمیل شدن ظرفیت پارکینگ‌های مزار شهدا در بیرجند اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد از نقاط مختلف شهر با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به بهشت متقین و مزار شهدا تردد کنند، افزود: پارکینگ‌های مختلفی برای پارک خودرو‌ها در اطراف بهشت متقین و مزار شهدا در نظر گرفته شده تا شهروندان از هر مسیری که تردد می‌کنند در پارکینگ مربوطه خودروی خود را پارک کنند.

  سرهنگ عباسی با بیان اینکه افرادی که از سمت شمال شهر، بلوار جوادیه، بلوار پیامبر اعظم به مزار شهدا عزیمت می‌کنند می‌توانند خودرو‌های خود را در پارکینگ ضلع شمال شرقی و یا در امتداد بلوار پیامبر اعظم پارک کنند، گفت: ماشین‌هایی که از سمت جنوب شهر، بلوار پیامبر اعظم، تقاطع عباس آباد به سمت مزار شهدا تردد می‌کنند می‌توانند در حاشیه بلوار پیامبر اعظم و پارکینگ در نظر گرفته شده در ضلع شمال غربی و امتداد رودخانه پارک نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی افزود: ماشین‌هایی که از سمت هسته مرکزی شهر از خیابان انقلاب و جمهوری، میدان امام خمینی به سمت مزار شهدا حر کت می‌کنند می‌توانند در محوطه باز مقابل مزار شهدا (قتلگاه) و پارکینگ ضلع غربی و شرقی و امتداد رودخانه پارک کنند.

سرهنگ عباسی از شهروندان خواست تا همچون گذشته ضمن همکاری با عوامل پلیس راهور، برای رفاه حال خود و سایر افراد خودرو‌های خود را به صورت منظم و به صورتی که سد معبر ایجاد نشود پارک کنند.

انتهای پیام / ط آ

محدودیت‌های ترافیکی روز برات در بیرجند اعمال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.