ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند دفاع از کشور

امام جمعه کرمانشاه ارتش و سپاه را دو بازوی قدرتمند برای دفاع از کشور دانست و گفت: این نیرو‌ها در کنار هم آماده حراست و نگهبانی از دستاورد‌های انقلاب هستند.

ارتش و سپاه ر دو بازوی قدرتمند دفاع از کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان روز میلاد امام زمان (عج) و همچنین روز مستضعفان گفت: منتظر و یار واقعی امام زمان (عج) کسی است که برای تحقق دستورات الهی در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی تلاش، ایثار و از خودگذشتگی کند.

وی افزود: ظهور امام زمان (عج) نور امید مستضعفان برای برقراری عدالت اجتماعی و رهایی از ظلم، تبعیض و فساد است.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به نام گذاری روز نیمه شعبان با عنوان روز سربازان گمنام امام زمان هم اضافه کرد: این اسم به حق اسم شایسته‌ای است چرا که این سربازان گمنام خیلی به کشور خدمت می‌کنند، خدمت‌هایی که خیلی از آن‌ها را نمی‌توان بیان کرد و این افراد رکن اساسی در کشور هستند.

آیت الله علما ارتش و سپاه را دو بازوی قدرتمند برای دفاع از کشور دانست و گفت: در سیل اخیر دیدیم که نیرو‌های ارتش و سپاه چگونه پای کار بودند و حضور آن‌ها مختص به زمان جنگ نیست و در زمان صلح هم خدمات دیگری ارائه می‌دهند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به افزایش توطئه‌ها و فشار‌های دشمنان علیه ملت ایران افزود: ما اگر بخواهیم راه خدا و قرآن را در پیش بگیریم خالی از خطر و سختی نیست و باید در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، فشار اقتصادی دید و این سختی‌ها را پشت سر گذاشت.


 انتهای  پیام/ز


 

ظهور امام زمان (عج) نور امید مستضعفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.