توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی خرید کتاب آغاز شده است/ ارائه خدمات در روز‌های تعطیل

توزیع بن کارت‌های فیزیکی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز پنج‌شنبه (۲۹ فروردین ماه) آغاز شده است.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، توزیع بن کارت‌های فیزیکی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز پنج‌شنبه (۲۹ فروردین ماه) آغاز شده است و ثبت‌نام‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به شعب انتخابی در زمان ثبت‌نام، نسبت به دریافت بن کارت‌های خود اقدام کنند.

همچنین این قابلیت برای ثبت‌نام کنندگان بن کارت‌های فیزیکی وجود دارد که بن‌کارت‌های خود را از «شهر نت‌ها»‌ی بانک شهر دریافت کنند. علاوه بر این ثبت‌نام کنندگانی که قادر به مراجعه به شعب انتخابی نیستند می‌توانند در ایام برگزاری سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران با مراجعه به شعبه بانک شهر مستقر در نمایشگاه کتاب نسبت به دریافت بن کارت‌های خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام کنندگانی که در زمان ثبت‌نام گزینه کارت ملی هوشمند یا NFC را انتخاب کرده‌اند نیز توجه داشته باشند که رمز خرید آن‌ها قبل از آغاز نمایشگاه از طریق پیامک به شماره اعلام شده در زمان ثبت‌نام، ارسال خواهد شد.

بانک شهر در راستای ارائه خدمات به بازدیدکنندگان از سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روز‌های تعطیل (۳۰ فروردین ماه، یکم، ششم و سیزده اردیبهشت ماه) در شعب منتخب به ارائه خدمات برای صدرو بن کارت فیزیکی خواهد پرداخت. فهرست این شعب در سایت بانک شهر منتشر شده‎اند.

گفتنی است سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار