قنبرزاده: بیشتر از کسب مدال به دنبال ثبت رکورد خوب در آسیا هستم

دوومیدانی کار کشورمان گفت: بیشتر از کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا به دنبال این هستم که رکورد خوبی در پرش داشته باشم.

کیوان قنبر زاده نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این مسابقات و اینکه چقدر شانس برای کسب مدال دارد، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا از کیفیت خوبی برخوردار است چرا که ورزشکاران خوبی در این رقابتها حضور دارند. بیشتر از کسب مدال به دنبال این هستم که رکورد خوبی در پرش داشته باشم. رقابت سختی در این مسابقات دارم و امیدوارم بهترین اتفاقات رخ بدهد. 

دوومیدانی کار پرش ارتفاع سوریه یک پای فینال است 

او درباره رقیبانش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: رقیبان خوبی در آسیا دارم و  ورزشکاران پرش ارتفاع خوبی در آسیا حضور دارند که دوومیدانی کاران پرش ارتفاع از کشورهای ژاپن، چین و مالزی خوب هستند و ورزشکار پرش ارتفاع  قطر هم همیشه خوب بوده است و یک دوومیدانی کار سوری هست که تقریبا یک پای فینال آسیاست و امیدوارم یک نتیجه خوب به دست آورم. 

کسب رکورد سهمیه جهانی شدنی است 

قنبرزاده درباره اینکه چقدر امیدوار به کسب سهمیه جهانی است، بیان کرد: سهمیه جهانی ۲/۳۰ است و این عدد قوی است، اما کسب این رکورد شدنی است و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. اگر شرایط مسابقه خوب باشد دوست دارم این رکورد را بپرم و جز کسانی باشم که به مسابقات جهانی می‌رود

ملی پوش دوومیدانی درباره امکانات اردوها و اینکه این اردوها در وضعیتش تاثیر گذاشته است، بیان کرد: اردوهای پارسال بسیار قوی بودند و اردوهایی که سال گذشته شرکت کردم به طور حتم پشتوانه سال های آینده ام است و امیدوارم آن تجربه ای که بدست آوردم در این مسابقات بتوانم استفاده کنم. 


بیشتر بخوانید: 

حدادی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در دوحه می‌ماند

آغاز رقابت‌های دایموند لیگ از ۱۳ اردیبهشت در دوحه

احسان حدادی تست دوپینگ داد


انتهای پیام/ 

اظهارات ملی پوش دوومیدانی کشورمان درباره رقابت های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار