جمع آوری میلیاردی زکات در مازندران

رئیس اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد مازندران گفت: مردم مازندران پارسال ۱۵ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

مهدی بریمانی رئیس اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه مردم مازندران پارسال ۱۵ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند، گفت: زکات جمع آوری شده در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ افزایش ۴۳ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه مبلغ جمع آوری شده زکات برای امور فقرا ونیازمندان و طرح‌های عمرانی هزینه شد، افزود: کمیته امداد با ارائه خدمات مختلف برای خدمت رسانی مطلوب به خانواده‌های تحت حمایت و رفع نیاز‌ها و مشکلات آنان اقدام می‌کند.

بریمانی زکات جمع آوری شده را بیشتر شامل گندم، برنج، مرکبات، مال التجاره برشمرد و گفت: بیشتر وجوهات و اجناس جمع آوری شده تحت عنوان زکات حمایتی برای مسکن جهیزیه معیشت نیازمندان هزینه شد.

رئیس اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد مازندران  با بیان اینکه بیشترین زکات به ترتیب در شهرستان‌های ساری، آمل، نکا و بهشهر جمع آوری شد، افزود: ارتباط چهره به چهره مسئولان زکات با خیران و کشاورزان، تشکیل جلسات شورای زکات شهرستان‌ها با حضور امام جمعه و فرماندار از برنامه‌های جمع آوری زکات بوده است.

بریمانی با قدردانی از همراهی مردم مازندران در راستای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان، گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۵*۵*۰۱۱*۸۸۷۷*مبلغ مورد نظر زکات خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ م

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات پارسال در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار