رئیس کل دادگستری استان ایلام:

سپاه پاسداران نیرویی برخواسته از بطن انقلاب و مردم است

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: سپاه نیرویی برخواسته از بطن انقلاب و مردم بوده که از تمامیت کشور دفاع کرده و در مقابل تروریسم جهانی ایستاده است.

سپاه پاسداران نیرویی برخواسته از بطن انقلاب و مردم استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد رزم، رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: سپاه نیرویی برخواسته از بطن انقلاب و مردم بوده و از تمامیت کشور دفاع کرده و در مقابل تروریسم جهانی ایستاده است.

وی افزود: اقدام دولت آمریکا در معرفی سپاه به‌عنوان تروریسم هیچگونه خللی به ارزش ملت و حتی دیگر کشور‌های اسلامی وارد نخواهد کرد، بلکه باعث همدلی و اتحاد نیرو‌های مسلح شده است.

 رئیس کل دادگستری استان ایلام اظهار کرد: سپاه نیرویی برخواسته از بطن انقلاب و مردم بوده و از تمامیت کشور دفاع کرده و در مقابل تروریسم جهانی ایستاده است.

وی ادامه داد: ترامپ که خود حامی ترویسم و گروه‌های ترویستی در منطقه است، همواره باعث ناامنی در جهان شده؛ چه طور باید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروهی ترویستی اعلام کند.

رزم یاداور شد: سپاه پاسداران یک نیروی رسمی، پشتیبان و سرباز ولایت است و این اقدام آمریکا که هیچ تطابقی با قوانین و منشور‌های بین المللی ندارد بار دیگر محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/با

سپاه پاسداران یک نیروی رسمی، پشتیبان و سرباز ولایت است

برچسب ها: سپاه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.