کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی

در عملیات ماموران نیروی انتظامی استان مرکزی ۲۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ احمدرضا چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی  از کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس این استان خبر داد.

سرهنگ چگنی افزود: در عملیات مشترکی که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با پلیس عملیات ویژه استان البرز در یکی از شهرستان‌های استان داشتند، ۲۲ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با مواد مخدر، روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان‌های استان از جابجایی مقادیری مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی استان با خبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی بیان کرد: سرانجام با برنامه ریزی مناسب در عملیات مشترک مأموران پلیس این شهرستان با پلیس عملیات ویژه استان البرز، خودروی سواری مورد نظر را در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از آن، مقدار ۲۲ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تنها سرنشین آن در این عملیات افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ج

کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.