احتمال محرومیت تماشاگران تراکتور کاهش یافت

با توضیحات سعید فتاحی پس از بازی تراکتورسازی مقابل پیکان، احتمال محرومیت تماشاگران تیم تبریزی کم شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان جورج لیکنز با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. پس از پایان بازی بسیاری از هواداران مصدوم ، بازیکنان و داوران در رختکن حبس شدند و اشکان دژاگه و مسعود شجاعی نیز با هواداران زد و خورد داشتند تا ماموران هواداران را از ورزشگاه خارج کنند.

احتمال محرومیت تماشاگران تراکتور کم شد

پس از این اتفاق سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه افتاد و اتفاقات ناگواری رخ داد، اما سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر پس از بازی بیان کرد: گزارش بازی دست من نرسیده و به صورت کامل از آن اطلاعی ندارم. فقط می‌دانم درگیری بین هواداران و نیرو‌های انتظامی به وجود آمده است و در این میان هواداران هم با بازیکنان تراکتور درگیر شده اند. البته اتفاق‌های این بازی تا حدی بزرگ نمایی شده است چرا که هواداران خوب تبریزی را می‌شناسم و می‌دانم بسیاری از افرادی که این حواشی را ایجاد کردند. هواداران واقعی تراکتورسازی نیستند.

با صحبت‌های فتاحی به نظر می‌رسد احتمال محرومیت تماشاگران تیم تبریزی کم باشد و آن‌ها می‌توانند تیم شان را در دیدار مقابل پرسپولیس که ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، همراهی کنند. البته در این باره کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد.

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در گفتگو با رادیو بیان کرد: درباره بازی روز گذشته باید بگویم تا زمانی که گزارش مسئولان بازی یعنی تیم داوری، نماینده و ناظر فدراسیون را دریافت نکنیم، نمی‌توانیم پاسخ قانع کننده‌ای بدهیم. اجازه بدهید، به صورت شخصی اتفاق‌های بازی را رصد کنم و به دور از مطالبی که هواداران مطرح می‌کنند خیلی عاقلانه و منطقی تصاویر و اظهاراتی که حول و حوش باشگاه وجود دارد جمع بندی کنیم. با این وجود محور بحث ما گزارش مقامات بازی است. البته درباره اتفاق‌هایی که در شهر افتاده کمترین اطلاعات را داریم و حتی همکاران ما هم نمی‌توانند این اتفاق‌ها را رصد کنند. در کل حواسمان به این ماجرا است. حتی هواداران تیم‌های مختلف "له یا علیه" تیم تراکتورسازی پیامک‌هایی به من فرستاده اند که حتی به آن‌ها هم حواسمان است. امیدوارم در انجام وظایف خود در هفته‌های پایانی به درستی عمل کرده و موثر باشیم.

او در پایان گفت: آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال از آذر ۹۶ تغییر کرده و در همین اسفند اخیر هم بار دیگر اصلاحاتی داشته است. آن سرعتی که از ما سراغ دارید و اگر شنبه بازی برگزار می‌شد سه شنبه رای می‌دادیم عملا اکنون نمی‌توانیم داشته باشیم چرا که پس از وصول گزارش باید کمترین فرصت یعنی زمان ۴۸ ساعته را به تیم و افرادی که دچار تخلف شده اند بدهیم تا آن‌ها هم دفاعیاتشان را ارائه دهند. البته در برخی موارد قانون به ما اجازه می‌دهد اگر احساس کنیم باید به فوریت رای بدهیم قطعا این کار را انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:

 تراکتورسازی صفر - پیکان یک / دومین شکست متوالی سرخپوشان اینبار در تبریز

احتمال محرومیت تماشاگران تبریزی

بازیکنان تراکتور و پیکان از ورزشگاه خارج شدند


انتهای پیام/

واکنش فتاحی و حسن زاده به اتفاقات دیدار تراکتورسازی و پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاور
۱۹:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
باسلام امیدوارم جناب زنوزی ناگفته های آذربایجان وتیم محبوبش رو با آرامش وصبر وشکیبایی به مسئولان تفهیم کنه و مسئولان نیز دقیقا به این مسائل دقت وحسن نظر داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
مسولین کمیته انضباطی و لیگ از زنوزی مالک باشگاه ترسیدند.
Iran (Islamic Republic of)
تالش
۲۰:۳۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
احسنت به کمیته انضباطی!!
بهتره که به خاطر تهمت هایی که طرفداران واقعی! تراکتورسازی به محسن فروزان و بقیه زدند! به خاطر سیلی که به صورت کاپیتان تیم ملی زدند! به خاطر سنگ هایی که پرتاب کردند اون هم با کم ترین تلفات ممکن و فقط 50 نفر مصدوم! و شکستن صندلی های ورزشگاه به نظرم واسه تیم تراکتورسازی دسته گل و پیغام تشکر بفرستند. مسئولین لطفا پیگیری کنند که زحمات طرفداران واقعی! تراکتورسازی به هدر نره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
خیلی جالبه 60 تا مجروح کلی خسارت کتک کاری تماشگر و بازیکن محبوس شده بازیکنای دو تا تیم تا شب بعد میگه اتفاق خاصی نبوده اونوقت تماشاگرای پرسپولیس و استقلال رو واسه شعار دادن محروم می کنند در نهایت هم مدعی مهندسی نتایجند مهندسی نتایج یعنی همین در ضمن 48 ساعت پیشکش یعنی تا دو هفته دیگه که اولین بازی خانگی تراکتور هست هم وقت ندارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
دقیقا منم میخواستم همین نظرو بدهم کلی هوادار و نیروی انتظامی مجروح شدن میفرمایند بزرگ نمایی کرده اند ایشون منتظر گزارش هستند عمو یک نگاه به عکسها بنداز متوجه میشی چه خبر بوده
آخرین اخبار