کارشناس مسئول امور حقوقی و املاک آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: آموزش و پرورش مهاباد از اداره کل ثبت اسناد و املاک ۲۲ سند مالکیت را اخذ کرد و موفق به کسب رتبه اول در آذربایجان غربی شد.

کیوان فهیمی نیا کارشناس مسئول امور حقوقی و املاک آموزش و پرورش شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در اجرای قوانین و مقررات تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف شده اند، برای کلیه اراضی و املام فاقد سند در اختیار خود تقاضای ثبت و تحصیل سند نمایند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های قانونی مناسب برای مستند سازی املاک و اراضی فاقد سند، آموزش و پرورش در سال گذشته با اخذ ۲۲ سند مالکیت موفق به کسب رتبه اول اخذ سند مالکیت شده است که ۱۲ سند بیشتر از سهمیه ابلاغی اداره کل بوده است.

وی با اشاره به اینکه اخذ سند برای املاک این نهاد به آموزش و پرورش در برنامه‌های توسعه‌ای و عمرانی کمک می‌کند افزود: با ساماندهی و ثبت املاک این نهاد، آموزش و پرورش بهتر می‌تواند فضا‌های آموزشی را ساماندهی کرده و نسبت به ایجاد کلاس‌های جدید اقدام کند.

وی در پایان گفت:  پس از مهاباد شهرستان‌های میاندوآب، پیرانشهر و ماکو بیشترین اسناد ثبت شده در سال ۹۷ را داشته اند.

آموزش و پرورش این شهرستان با ۱۵۵ سند که ۱۶ سند در سال ۹۲، ۲۶ سند در سال ۹۳، ۲۶ سند در سال ۹۴، ۲۷ سند در سال ۹۵، ۳۸ سند در سال ۹۶، و ۲۲ سند در سال ۹۷ اخذ کرده است.

انتهای پیام / س خ

کسب رتبه اول شهرستان مهاباد در اخذ سند مالکیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.