تعطیلی انبار غیرمجاز پسماند‌های پزشکی

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برخورد با متخلفان در حوزه جمع آوری غیرمجاز پسماند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد منوچهری، معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: در راستای برخورد با عوامل غیرمجاز در زمینه جمع آوری پسماند‌ها در یک انبار در محدوده خیابان بعثت، چندین کیسه پسماند شامل پسماند‌های پزشکی و بیمارستانی و پسماند‌های خشک قابل بازیافت، کشف شد.
 
وی ادامه داد: در ادامه با همکاری دفتر امور اتباع و مهاجران خارجی و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان با حکم قضایی این انبار تخلیه و پلمب شد.
 
معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: در جریان این تخلف، ۱۲۸۵ کیلوگرم بار غیر مجاز شامل پسماند‌های پزشکی و پسماند‌های قابل بازیافت بارگیری شد که پسماند‌های خشک و قابل بازیافت به مرکز پردازش پسماند انتقال یافت و پسماند‌های پزشکی نیز برای دفن به سایت پسماند شهرداری اصفهان منتقل شد.
 
منوچهری با اشاره به رویکرد‌ها در راستای کاهش تخلفات پسماند ادامه داد: برای جلوگیری از فعالیت‌های غیرمجاز و انبار‌های غیرقانونی، تیم بازرسی به طور شبانه روزی در سطح شهر نظارت خود را انجام میدهد و در صورت مشاهده تخلف، ضمن پلمب محل با حکم قانونی با افراد متخلف نیز برخورد خواهد شد.
وی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در این زمینه را به شماره ۱۳۷ شهرداری اصفهان، اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی
 



کشف بیش از 1000 کیلوگرم پسماند غیرمجاز پزشکی

برچسب ها: شهرداری ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.