کلاهبردار تلفنی در دام پلیس آگاهی افتاد

فرمانده انتظامی کردستان گفت: فردی که مرتکب هشت فقره کلاهبرداری به صورت تلفنی شده و قربانیان خود را از شهر سنندج انتخاب می کرد در یکی از شهرهای استان تهران دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار علی آزادی گفت: با وقوع چند فقره کلاهبرداری تلفنی در سنندج موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با سرنخ های بدست آمده از طریق شگردهای پلیسی محل فعالیت فرد مورد نظر شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی و گرفتن نیابت، ماموران پلیس آگاهی به شهرستان مورد نظر در تهران اعزام و متهم را دستگیر کردند.

سردار آزادی اضافه کرد: در بازرسی از این فرد تعدادی سیم کارت و کارت های بانکی که برای نقل و انتقال وجوه از آنها استفاده می کرد، کشف شد.

وی یادآور شد: در بررسی‌های سیستم سامانه پلیس آگاهی مشخص شد وی در ۱۲ استان دیگر به همین روش ۲۰ فقره کلاهبرداری مرتکب شده است.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: این کلاهبردار از طریق تماس تلفنی و به بهانه برنده شدن در قرعه کشی برای پرداخت جایزه قربانی را پای عابر بانک می کشاند و او را وادار به انتقال پول از طریق روش کارت به کارت می کرد.

انتهای پیام/م

کلاهبردار تلفنی از شهروندان سنندجی دستگیر شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.