پرداخت پاداش همکاری به مشترکان برق

مشترکانی که از الگوی طراحی شده مصرف برق، کمتر مصرف کنند پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین صالحی معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: مشترکان کم مصرف در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، تجاری، عمومی و سایر مصارف در تابستان پاداش دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای مشترکان عمومی و تجاری و سایر مصارف از ابتدای تیر تا انتهای مرداد برنامه‌ی اعمال تخفیف پیش بینی شده است، افزود: این مشترکان در صورتی که حداقل ۵ روز کاری متوالی در این طرح همکاری داشته باشند، مشمول تخفیف‌هایی خواهند شد.

صالحی ادامه داد: ساعات همکاری برای مشترکان اداری ۱۱ تا ۱۵ پیش بینی شده و برای تجاری و سایر مصارف نیز براساس تشخیص شرکت توزیع برق، زمان تعیین خواهد شد.

وی اظهارداشت: برای مشترکان ایستگاه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) نیز دوره همکاری از ابتدای تیر تا انتهای مرداد تعیین شده است مشروط بر اینکه حداقل ۵ روز کاری و به مدت ۲ ساعت در روز دستگاه‌ها را خاموش کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: علاقه‌مندان به مشارکت در تمامی طرح ها، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت به نشانی www.shirazedc.co.ir یا مدیریت‌ها و ادارات توزیع برق در منطقه خود مراجعه کنند.

صالحی تاکید کرد: براساس قوانین و دستورالعمل‌های طرح ملی پاسخگویی بار برای کنترل اوج بار پارسال بیش از ۴۸ میلیارد ریال، پاداش به مشترکان کشاورزان همکار در پیک سایی تعلق گرفته است.
انتهای پیام/م

مشترکان کم مصرف برق پاداش می‌گیرند

برچسب ها: کشاورزی ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار