شورا‌های اسلامی به دور از گرایش‌های سیاسی، به مردم خدمت کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم از شورا‌های شهر و روستا، مطالبه‌ دارند و اعضای شورا‌ها باید به دور از گرایش‌های سیاسی و جناحی به مردم خدمت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در دیدار مرتضی الویری رئیس و جمعی از اعضای شورای عالی استان‌ها افزود: در شورا‌ها تفکرات سیاسی مختلفی وجود دارد که باید نقطه اشتراک همه آنها، خدمت به مردم باشد.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر شورا‌های اسلامی شهر و روستا بسیار موفق هستند، افزود: اختلاف سلیقه در شورا‌ها امری طبیعی است، زیرا افراد با سلایق مختلف دور هم جمع شده اند، اما باید تحمل داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: یکی از مظاهر مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران، شورا‌های اسلامی شهر و روستاست و این شورا‌ها نقشی جدی در زندگی مردم دارند.

آیت الله صفایی بوشهری یکی از ویژگی‌های مهم اعضای شورا‌های اسلامی را داشتن دانش لازم عنوان کرد و ادامه داد: داشتن علم مرتبط با برنامه ریزی کلان شهر و روستا یکی از ضرورت‌های اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستاست.

وی تنظیم سند جامع شورا‌های اسلامی شهر و روستا در کشور را ضروری دانست و یادآور شد: اگر شورا‌های اسلامی ساختاری منسجم داشته باشند و بر اساس سند جامع برنامه ریزی و عمل کنند می‌توانند تحول بزرگی در کشور ایجاد کنند.

انتهای پیام/ک

سند جامع شوراهای شهر و روستا تدوین شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.