سومین برد متوالی شهرداری ورامین در جام باشگاه‌های آسیا

تیم والیبال شهرداری ورامین در سومین دیدار خود در جام باشگاه های آسیا مقابل حریف سریلانکایی به پیروزی دست یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از فدراسیون والیبال،شهرداری ورامین و پورتس سریلانکا آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا را در شرایطی برگزار کردند که تا پیش از دیدار ظهر شنبه، هر دو تیم با دو برد شروع خوبی در مسابقات داشتند و برنده این مسابقه، به صدرنشینی گروه می‌رسید. قضاوت این دیدار را که در سالن دانشگاه چین تایپه برگزار می‌شد، تیم داوری از کشور‌های تایلند و اندونزی بر عهده داشتند.

تیم محمدی‌راد با ترکیب مهرداد بابایی، پرویز پزشکی، بهنام ابراهیمی، محمد رضی، علی جلالی، آرش تقوی و امین رضوی این دیدار را آغاز کرد و از ابتدای ست اول نشان داد که به دنبال کسب سومین برد متوالی است و توانست ست اول را با اختلاف قابل قبول ۲۵ بر ۱۷ به پایان برساند.

نماینده ایران در ست دوم نیز برتر از حریف خود بود و خیلی سریع فاصله امتیازی مطمئنی را ایجاد کرد و در نهایت توانست با حفظ این فاصله امتیازی، در شرایطی به امتیاز ۲۵ برسد که حریف خود ۲۱ امتیاز کسب کرده بود. نماینده سریلانکا، در این ست تلاش کرد تا با زدن سرویس‌های با ریسک بالا، روند مسابقه را به نفع خود تغییر دهد، اما دریافت‌های خوب بازیکنان شهرداری ورامین مانع از این شد که این تیم برنامه خود را اجرایی کند.

ست سوم، اما از دو ست قبلی متفاوت بود. هر دو تیم در این ست شروع خوبی داشتند و فاصله امتیازات بسیار کم بود و شهرداری ورامین نتوانست مانند ۲ ست قبلی از حریف خود فاصله بگیرد. این روند تا رسیدن دو تیم به امتیاز ۱۰ ادامه داشت و مجددا باز هم شاگردان محمدی‌راد موفق شدند با تکیه بر تجربه و توانایی خود، فاصله را زیاد کنند و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا با ۳ برد متوالی، شروع قدرتمندانه‌ای در مرحله گروهی داشته باشند.

بهنام ابراهیمی در این دیدار با کسب ۱۴ امتیاز توانست امتیاز آورترین بازیکن میدان شود.


بیشتر بخوانید:

دومین پیروزی تیم والیبال شهرداری ورامین در رقابت‌های آسیایی

پیروزی شهرداری ورامین در نخستین گام

شهرداری ورامین قهرمان لیگ برتر والیبال شد


انتهای پیام/

برتری تیم والیبال شهرداری ورامین در سومین دیدار در رقابت های جام باشگاه های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار