ارسال حدود ۴ میلیارد تومان کمک مردم همدان به مناطق سیل‌زده

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از ارسال ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در استان به مناطق سیل‌زده خبر داد.

۳.۹ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی مردم استان همدان به مناطق سیل‌زده ارسال شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به جمع‌آوری ۳ میلیارد  ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی استان همدان به مناطق سیل‌زده بیان کرد: تاکنون ۵۳۰ میلیون تومان کمک نقدی در استان همدان برای کمک به مناطق سیل‌زده جمع آوری و ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز کمک غیرنقدی در استان جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال شده است، افزود: در مجموع ۳ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به هموطنان سیل زده در استان همدان جمع آوری و به مناطق ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: کمک‌های غیرنقدی جمع آوری شده در قالب اقلام ضروری اولیه نظیر کنسرو، پتو، لباس و مواد اولیه خوراکی نظیر قند، شکر، روغن بوده است.

ترکمانه با بیان اینکه ارسال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده تا زمانی که بحران وجود داشته باشد ادامه دارد، ابراز کرد: مردم کمک‌های خود را در قالب کمک‌های نقدی اعطا کنند، زیرا از زمانی که بازسازی واحد‌های مسکونی شروع شود نیازمند کمک‌های نقدی خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه دولت در شهر‌ها ۵۰ میلیون تومان و در روستا‌ها ۴۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه برای بازسازی واحد‌های مسکونی اعطا می‌کند، تأکید کرد: در شهر‌ها ۱۲ میلیون تومان و در روستا‌ها نیز ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای اعطا به مردم خسارت دیده در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه تمام خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و واحد‌های مسکونی و اثاثیه آن‌ها بیمه هستند، افزود: غیر از کمک‌های دولت بخشی از خسارت مردم را نیز بیمه پرداخت می‌کند.

ترکمانه با تأکید بر اینکه اگر با کمک‌های دولت و پرداخت خسارت توسط بیمه باز هم مشکلی باقی بماند بخشی از کمک‌های مردمی را برای تکمیل واحد‌های مسکونی و جبران خسارت اثاثیه منزل خانواده‌ها اختصاص می‌دهیم، گفت: تمامی این خدمات در تمام استان‌های آسیب‌دیده از سیل ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: شماره حساب ۵۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ حساب کمیته امداد نزد بانک ملی ویژه دریافت کمک‌های مردمی برای هم وطنان سیل زده است.

انتهای پیام/د.ا

ارسال  بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی مردم استان همدان به مناطق سیل‌زده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.