کاهش تولید خودروهای برقی آئودی +تصاویر

آئودی به دلیل کمبود در باتری‌های مخصوص خودروهای برقی این شرکت، تولید آن‌ها را کاهش داد.

کاهش در تولید خودروهای برقی آئودی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی آئودی به علت کمبود باتری مخصوص تولید خودرو‌های E-Tron خود را کاهش می‌دهد. بر اساس اسناد منتشر شده در یک روزنامه بلژیکی تا پبش از این قرار بود آئودی تا پایان سال ۲۰۱۹ تعداد ۵۵۸۳۰ دستگاه از خودرو‌های مجهز به باتری E-Tron را تولید کند، ولی پس از روبه‌رو شدن با کمبود این باتری‌ها شرکت آئودی تولیدات خود را کاهش داد و به عدد ۴۵۲۴۲ دستگاه رساند.

بررسی‌ها نشان داده است که این کمبود باتری مورد نیاز در شرکت آئودی به علت کاهش تولیدات این نوع از باتری در شرکت ال‌جی است. ال‌جی در همکاری مستقیم با شرکت آئودی است و مسئولیت ساخت باتری خودرو‌های آئودی را دارد. یکی از مدیران ارشد ال‌جی در همین رابطه گفت: شرکتی که با LG همکاری داشته است و قطعات لازم برای باتری‌های E-Tron را تامین می‌کند، اخیرا به دلیل پاره‌ای مشکلات قطعات مورد نیاز را ارسال نکرده و همین موضوع باعث کاهش شدید باتری‌های تولید LG شده است.

کاهش در تولید خودروهای برقی آئودی +تصاویر

آئودی شاسی بلند E-Tron را در اروپا به صورت رسمی معرفی و عرضه کرده است، ولی این خودرو هنوز در آمریکا معرفی نشده است و طبق برنامه این شرکت تا ماه آینده به ایالات متحده آمریکا می‌رسد. با وجود مشکلات ایجاد شده در تامین باتری خودرو، مدیران آئودی اصرار دارند تا پایان امسال تعداد زیادی از خودرو‌های E-Tron را تولید کنند و به همین دلیل ساعات کاری مهندسان و متخصصان این شرکت را از ۶ ساعت به ۸ ساعت افزایش دادند.

کاهش در تولید خودروهای برقی آئودی +تصاویر

کارشناسان E-Tron معتقدند با توجه به مشکلات پیش آمده برای شرکت آئودی به احتمال قوی تولید گسترده خودروی شاسی بلند E-Tron این شرکت تا پایان سال ۲۰۲۰ به تعوبق خواهد افتاد و آئودی نخواهد توانست تا به زودی به اهداف خود در زمینه عرضه گسترده این خودرو دست یابد. شاسی بلند E-Tron شرکت آئودی دارای یک باتری ۱۵۰ کیلو واتی است که توانایی زیادی به آینه خودرو بخشیده است و آن را قادر به طی مسافت‌هایی تقریبا طولانی کرده است.

کاهش در تولید خودروهای برقی آئودی +تصاویر


بیشتر بخوانید: نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۹ / آئودی با خودرویی از آینده وارد نمایشگاه شد


انتهای پیام/

کمبود باتری‌های مخصوص سبب کاهش در تولید خودروهای برقی آئودی شد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار