برنامه فوتبال برتر ۳۱ فروردین ۹۸

از بررسی اتفاقات این روزهای تراکتورسازی تا گفتگو با سرمربی ذوب آهن

برنامه فوتبال برتر از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت ۱:۴۶ بامداد یکشنبه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه فوتبال برتر با موضوع بررسی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه با اجرای محمدحسین میثاقی از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

اولین قسمت این برنامه خلاصه‌ای از دیدار فولادخوزستان و صنعت نفت آبادان بود که با برد ۴ بر یک آبادانی‌ها همراه بود.

جاناتان بالوتلی بازیکن نفت که مقابل فولاد ۳ گل به ثمر رساند بعد از لی اروین و آنتونی استوکس سومین خارجی بود که در لیگ هجدهم هتریک کرده است.

لحظه به لحظه با برنامه فوتبال برتر ۳۱ فروردین ۹۸

آیتمی از بهنام سراج بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس، فولاد و نفت آبادان پخش شد. او دربی شهر اهواز را از نزدیک تماشاگر بود و با توجه به شرایط جدولی دوست داشت صنعت نفت پیروز این دیدار باشد.

سجاد شهباززاده و پیام نیازمند بازیکنان سپاهان به عنوان میهمان در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کردند.

ابتدا شهباززاده از شرایط خوب سپاهان از ابتدای این فصل گفت و بعد نیازمند بابت اعتماد قلعه نوعی به این بازیکن از مربی اش تشکر کرد.

شهباززاده با بیان اینکه در طول فوتبالش پست‌های مختلفی را تجربه کرده است از پستی که امسال در سپاهان بازی می‌کند ابراز رضایت کرد.

نیازمند به دیدار پر گل سپاهان و سایپا اشاره کرد و گفت اطرافیانش این بازی را به دیدار تیم‌های منچستر سیتی و تاتنهام در نیمه نهایی جام باشگاه‌های اروپا تشبیه کردند.

در ادامه خلاصه دیدار سایپا و سپاهان پخش شد که با پیروزی پر گل ۵ بر ۲ سپاهان همراه بود.

نیازمند بازی مقابل پدیده را به عنوان یکی از بهترین بازی این فصلش معرفی کرد.

لحظه به لحظه با برنامه فوتبال برتر ۳۱ فروردین ۹۸

شهباززاده در مورد کی روش استنلی گفت تا به حال بازیکنی با قدرت سرزنی او ندیده است.

شهباززاده در مورد این انتقاد که تیمشان بیشتر روی ضربات ایستگاهی گل می‌زند گفت: تیم ما فقط یک تاکتیک را دنبال نمی‌کند و زمانی که می‌توانیم از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم، چرا نکنیم.

نیازمند از مدافعان تیمش تمجید کرد و آن‌ها را در گل کلین شیت هایش سهیم دانست و گفت آن‌ها یکی از گلزن‌ترین مدافعان لیگ هستند.

شهباززاده در مورد دیداربا پرسپولیس گفت که تمام تمرکزشان روی این دیدار است تا برنده باشند.

نیازمند نیز بیان کرد: از ابتدای فصل به دنبال کسب امتیازات کامل همه بازی‌ها بودیم ۴ بازی برایمان باقی مانده است و تمام تلاش خود رادخواهیم کرد.

شهباززاده در مورد مهدی کیانی هافبک سپاهان گفت: او بسیار با کیفیت است و تیم را رهبری می‌کند و می‌توانست به افتخارات بیشتری در فوتبال ما برسد.

نیازمند گفت فوتبال را از پیکان آغاز کرده و آنجا رشد کرده، اما بعد از انتقالش به باشگاه سایپا هیچ درآمدزایی برای پیکان نداشته است.

شهباززاده در مورد تیم قهرمان این فصل گفت: با توجه به اینکه از ابتدای فصل عملکرد باشگاه سپاهان را دیده ام به نظرم قهرمان خواهد شد. او پدیده را یکی از تیم‌های خوب لیگ معرفی کرد.

لحظه به لحظه با برنامه فوتبال برتر ۳۱ فروردین ۹۸

نیازمند فروزان را جدا از حواشی اخیر، یکی از بهترین‌های دروازه بانی این فصل معرفی کرد.

در ادامه خلاصه دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان پخش شد که با برد یک بر صفر پیکان همراه بود.

بعد از پخش خلاصه‌ی این دیدار الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور به روی خط آمد و در مورد حواشی بعد از این دیدار صحبت کرد. او گفت استادیوم باید فضایی باشد برای شادی و لذت مردم و این در صورتی اتفاق خواهد افتاد که متولی مسابقات یعنی فدراسیون فوتبال کارش را به خوبی انجام دهد. سئوالاتی برای هواداران ما به وجود آمده است که پاسخش را دریافت نکرده اند.

الیاسی ادامه داد: مالک باشگاه کار‌های زیادی انجام داده  و انتظار بالا رفته است و همه باید وظایفشان را به خوبی انجام دهند. ما ۴ بازی داریم و یکی از آن‌ها مقابل پرسپولیس خواهد بود و برای میزبانی این دیدار مشکلی نداریم.

الیاسی درمورد حرف‌هایی که زنوزی در مورد پیکان و سایپا زده است گفت فشار زیادی روی زنوزی وجود دارد.

آیتمی از حواشی بوجود آمده در یادگار امام و درگیری هواداران تراکتورسازی و نیروی امنیتی پخش شد.

حسن زاده رئیس کمیته انظباطی در مورد دیدار تراکتور و پیکان گفت: گزارش این بازی به دست ما رسیده است و خواستار این شدیم تا به شایعات فضای مجازی پرداخته نشود و منتظر باشند این کمیته کار خودش را انجام دهد.

لحظه به لحظه با برنامه فوتبال برتر ۳۱ فروردین ۹۸

او ادامه داد: ما در این بازی ناظر داشته ایم و با توجه به اینکه در بازی‌های انتهایی هستیم دستورالعمل‌های جدیدی را در برنامه داریم. تا انتهای هفته رای خواهیم داد.

آیتمی از مهرداد معدنچی که در آن از اشتباهات و صحنه‌هایی که او مقصر بوده نام برد پخش شد.

در ادامه علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان در برنامه حضور پیدا کرد و گفت در بازی که به همراه شاگردانش در تمرین انجام داده مصدوم شده است.

او در ادامه در مورد حواشی به وجود آمده در مورد فروزان گفت: چون او نزدیک به شکستن رکورد حسینی بود بعد از دریافت گل اول از لحاظ روحی بهم ریخت و از طرفی در شهر تبریز نتیجه تیم بسیار مهم است و فضای احساسی در این شهر وجود دارد. همه می‌توانستند این قضیه را جمع کنند نه اینکه در فضای مجازی چنین جوی علیه او ایجاد شود. بازیکن اشتباه می‌کند و اینکه باشگاه چگونه به داد بازیکن برسد مهم است. در باشگاه استقلال این اتفاق به خوبی افتاد.

منصوریان در مورد بازی با پرسپولیس گفت: ما باید نهایت استفاده را در نیمه اول می‌کردیم، اما در نیمه دوم هم امکان داشت بازی را واگذار کنیم. ما این شانس را داشتیم که با پیروزی مقابل پرسپولیس با روحیه خوبی به بازی آسیایی برویم.

در ادامه آیتمی از حواشی دیدار ذوب آهن و پرسپولیس پخش شد.

منصوریان در مورد اوساگونا بازیکن نیجیریه‌ای شان گفت که از بین ۶۰، ۷۰ بازیکن انتخاب کردند. اوساگونا جزو معدود بازیکنان سیاه پوستی است که ۱۰ شب می‌خوابد که این موضوع برایم عجیب است.

لحظه به لحظه با برنامه فوتبال برتر ۳۱ فروردین ۹۸

در ادامه خلاصه‌ی دیدار ذوب آهن پرسپولی پخش شد که با نتیجه صفر بر صفر برابر به پایان رسید.

منصوریان در مورد دیدار آسیایی مقابل الوصل گفت: این مهمترین بازی سال مان است و در صورت پیروزی صعودمان قطعی می‌شود. امیدوارم هر ۳ نماینده ایران برنده باشند.

صحنه های مشکوک داوری هفته بیست وششم مورد بررسی قرار گرفت

در ادامه خلاصه ی دیدار استقلال - ماشین سازی و  استقلال خوزستان - نفت مسجد سلیمان پخش شد.

خلاصه دیدار تیم‌های پارس جنوبی و سپیدرود پخش شد.

این برنامه ساعت ۱:۴۶ بامداد یکشنبه به پایان رسید.

انتهای پیام/

هر آنچه در برنامه فوتبال برتر ۳۱ فروردین گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
محمدعلی صادقی
۱۱:۴۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
برنامه خوبیه خیلی به حاشیه نمیره و اصل فوتبال رو مورد بررسی قرارمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا یه برنامه مفید و جذاب و جالب و خلاقانه بود اون هم بدون حاشیه.
به صدتا نود و مجریش می ارزه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد ابراهیمی
۰۲:۳۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
براشون در راه بهتر شدن برنامه آرزو موفقیت میکنم انشاءالله ملت بزرگوار هم باهاشون همراهی کنن