انتقاد انور قرقاش از اقدام ترکیه در بازداشت ۲ جاسوس

وزیر مشاور در امور خارجه امارات در واکنش به بازداشت دو فلسطینی به اتهام جاسوسی برای این کشور، بدون اشاره مستقیم به ترکیه یا طرفی خاص، در مورد صداقت و اعتبار این اتهام زنی ابراز تردید کرد.

انتقاد انور قرقاش از اقدام ترکیه در بازداشت ۲ جاسوسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات در واکنش به بازداشت دو فلسطینی به اتهام جاسوسی برای این کشور، بدون اشاره مستقیم به ترکیه یا طرفی خاص، در مورد صداقت و اعتبار این اتهام زنی ابراز تردید کرد.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: «هنگامی که اعتبار خود را از دست می‌دهی، دیگر کسی تو را تصدیق نخواهد کرد... متهم می‌کنی، مدعی می‌شوی و دیدگاهت تغییر می‌کند و، چون صادق نیستی کسی تصدیقت نمی‌کند... در نتیجه واضح است فرار به جلو در قبال عقب گرد‌های داخلی و خارجی، جایگاهت را متزلزل خواهد کرد و اعتبارت را از بین خواهد برد و دیگر حرفت جدی گرفته نخواهد شد.»

این در حالی است که یک مقام ارشد ترکیه اعلام کرد آنکارا ۲ مامور اطلاعاتی امارات عربی متحده را دوشنبه گذشته به اتهام جاسوسی در استانبول بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار