رهبر معظم انقلاب:

در محیط‌های معنوی هم باید مراقب شیطان بود +تصویرنوشته

بخشی از بیانات رهبر انقلاب در جمع خدمتگزاران مسجد مقدس جمکران در سال ۸۹ را که کانال دفتر ایشان به مناسبت فرا رسیدن عید نیمه‌ شعبان به همراه تصویرنوشته‌ای منتشر کرده است، مشاهده می‌کنید.

در محیط‌های معنوی هم باید مراقب شیطان بود +تصویرنوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جریان سفر به قم در سال ۱۳۸۹ با خدمتگزاران مسجد مقدس جمکران دیدار و درباره این مسجد و خدمت به آن مطالبی بیان کردند. ایشان در این دیدار از اقبال و توجه اولیاء الهی و رجال الغیب به این مکان مقدس سخن گفتند.

در ادامه بخشی از بیانات رهبر انقلاب در جمع خدمتگزاران مسجد مقدس جمکران در سال ۸۹ را که کانال دفتر ایشان به مناسبت فرا رسیدن عید نیمه‌ی شعبان به همراه تصویرنوشته‌ای منتشر کرده را مشاهده می‌کنید.

رهبرانقلاب: خدمتگزاران مسجد مقدّس جمکران همه چیز را در جهت ذکر و توجّه و تذکّر و مانند این‌ها قرار بدهند؛ چون شیطان بالاخره در همه جا هست و در محیط‌های معنوی هم شیطان حضور پیدا میکند.
این جور نیست که وقتی یک جایی مسجد شد، حَرم شد، شیطان بگوید دیگر من اینجا وارد نمی‌شوم؛ نخیر، هر جایی که من و شما هستیم، شیطان هم آنجا هست. ۱۳۸۹/۰۸/۰۶

در محیط‌های معنوی هم باید مراقب شیطان بود +تصویرنوشته

انتهای یپام/

برچسب ها: جمکران ، نیمه شعبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار