برگزار ی همایش پیاده‌روی نسل ظهور در همدان + تصاویر

همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) همایش پیاده‌روی نسل ظهور ویژه بانوان در همدان برگزار شد.

برگزار ی همایش پیاده‌روی نسل ظهور در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  پیش از ظهر امروز و همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) همایش پیاده‌روی «نسل ظهور» ویژه بانوان در همدان برگزار شد.

در این همایش بزرگ که با شعار «ما نسل ظهوریم، اگر برخیزیم» برگزار شد، ۵۰ هزار نفر از بانوان شهرستان همدان از بقعه متبرکه شاهزاده حسین (ع) عموی امام زمان (عج) تا باغ‌موزه دفاع مقدس در میدان قائم (عج) را پیاد‌ه‌روی کردند و در پایان نیز به قید قرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با تقدیر از حضور بانوان انقلابی و ولایی همدان در این همایش گفت: در زمان ظهور حضرت مهدی موعود (عج) ۳۱۳ نفر به عنوان فرمانده ایشان را همراهی می‌کنند که ۵۰ نفر از آن‌ها از بانوان هستند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با بیان اینکه به جز این ۳۱۳ نفر میلیون‌ها نفر نیز در رکاب حضرت حاضر خواهند شد افزود: در روایات آمده است یک میلیون‌نفر در همان روز اول اعلام ظهور حضرت خود را به ایشان می‌رسانند.

وی با تأکید بر اینکه باید در مسیر تربیت مهدوی قدم برداشت، نقش بانوان را در این زمینه بسیار تأثیرگذار دانست و ادامه داد: زنان همواره در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که نجات‌دهنده مردان بوده‌اند که نمونه آن را می‌توان در ام وهب‌ها و یا همسران ظهیر‌ها مشاهده کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تجمع امروز ۵۰ هزار نفری زنان فارغ از ظاهر آن‌ها نشان داد که همگی در باطن یکی هستیم و منتظر ظهور مهدی موعود گفت: از منتظران حضرت مهدی (عج) می‌خواهم در هر ماه یک کار خاص و خیر به نیت امام زمان (عج) و نزدیکی به ایشان انجام دهند.

وی از برکات بسیار این کار خیر سخن به میان آورد و تصریح کرد: باید خود را به نیکی‌ها و نشر آن عادت دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز با تقدیر از حضور ارزشمند و غیرتمند بانوان همدان در این همایش گفت: فردا چهلمین سالروز تاسیس سپاه، مولود انقلاب اسلامی است، مجموعه‌ای که همیشه ثابت کرده در کنار مردم و برای مردم است.

علی بقایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و منتظران ظهور را خار چشم دشمنان دانست و در ادامه از همراهی و همکاری دیگر سازمان‌ها با سپاه ناحیه همدان به منظور برگزاری این همایش پیاده‌روی تقدیر کرد.

وی از حضور پرشور مردم همدان به ویژه بانوان در کمک به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: این اتفاق نشان از نوع‌دوستی مردم این دیار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در پایان از مردم به ویژه بانوان خواست با خرید کالای ایرانی در مسیر کمک به رونق تولید و تحقق شعار سال پای کار باشند و بار دیگر دشمن را در توطئه‌ها ناکام بگذارند.

برگزار ی همایش پیاده‌روی نسل ظهور در همدان

برگزار ی همایش پیاده‌روی نسل ظهور در همدان

برگزار ی همایش پیاده‌روی نسل ظهور در همدان

برگزار ی همایش پیاده‌روی نسل ظهور در همدان

برگزار ی همایش پیاده‌روی نسل ظهور در همدان

انتهای پیام/د.ا

همایش پیاده‌روی «نسل ظهور» در همدان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.