واحد تولیدی نمونه استان برگزیده جشنواره ملی امتنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از انتخاب واحد تولیدی نمونه کار استان در جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌ها‌ی نمونه کشور خبر داد.

واحد تولیدی نمونه استان برگزیده جشنواره ملی امتنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام  با اعلام این خبر گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده از سوی کمیته ارزیابی و داوری سی امین جشنواره ملی امتنان شرکت پرریس با مدیریت محسن امیری از استان ایلام به عنوان واحد برگزیده این جشنواره انتخاب شد.

 وی اظهار داشت: جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار نمونه، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه کار‌های نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

 وی تصریح کرد: معیار انتخاب کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در مرحله ملی، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت‌پذیری، نظم و انضباط است.

 گفتنی است افراد برگزیده سی‌امین جشنواره امتنان سوم اریبهشت ماه در مراسمی با حضور رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/ع

  واحد کار نمونه  استان ایلام به جشنواره ملی امتنان راه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.