نصب المان و چاپ تصاویر مفاخر و مشاهیر کرد به مناسبت "روز سنه "در سطح شهر سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از چاپ تصاویر و نصب المان مفاخر و مشاهیر کرد به مناسبت روز سنه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از چاپ تصاویر و نصب المان مفاخر و مشاهیر کرد به مناسبت روز سنه خبر داد و گفت: به منظور هویت بخشیدن به محیط شهری و زنده نگه داشتن نام، یاد و خاطره مفاخر و مشاهیر شهر سنندج کلیه سازه های تبلیغاتی سطح شهر به تصاویر مشاهیر کرد سنندجی آراسته می شود.

شرمین شریفیاظهار داشت: یکی از اقدامات ارزنده در راستای احیای آداب فرهنگ وهنر این دیار گنجاندن روزی در تقویم بنام روز سنه بود.

وی بیان کرد : پس از تایید ششم اردیبهشت بنام روز سنه جلسات مختلفی در راستای برگزاری این مناسبت مهم فرهنگی صورت گرفته است.

شریفی گفت : این سازمان در راستای رسالت کاری خود در جهت فضا سازی محیطی سطح شهر تمهیدات لازم را صورت داده است.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: این سازمان به مناسبت روز سنه علاوه بر فضا سازی محیطی سطح شهراقدام به آماده سازی چهار المان نموده که بزودی در معابر سطح شهر نصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: در راستای فضا سازی محیطی سطح شهر علاوه بر تصاویر مفاخر و مشاهیر کرد، تصاویر تمامی ساختمان های باارزش دارای معماری قدیمی و طبیعت چشم نواز و نشانه های طبیعی و همچنین عکس های قدیمی شهر سنندج نیزچاپ و بر روی سازه های تبلیغاتی سطح شهر نصب می شود

شریفی ابراز امیدواری نمود : با فضا سازی محیطی و مناسب سطح شهر ضمن معرفی مفاخر ومشاهیر به نسل های جوان تربتوانیم فضای سطح شهر برای بر گزاری مراسمات فرهنگی وهنری این رویداد مهم مهیا و آماده کنیم.

انتهای پیام/ع

چاپ تصاویر مفاخر و مشاهیر کرد به مناسبت "روز سنه "

برچسب ها: شورا ، خدمات رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.