آغاز بازدیدهای دانش ­آموزی و دانشجویی از مراکز فنی و حرفه ای کرمانشاه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت:همزمان با سراسر کشور، بازدید دانش ­آموزی و دانشجویی از مراکز آموزش فنی و حرفه­ ای استان کرمانشاه از دوم تا یازدهم اردیبهشت برگزار می شود.

آغاز بازدیدهای دانش ­آموزی و دانشجویی از مراکز فنی و حرفه ای کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از بازدید دانش ­آموزی و دانشجویی از مراکز آموزش فنی و حرفه­‌ای خبر داد و گفت: این اداره کل همزمان با سراسر کشور و به منظور آشنایی بیشتر با حرفه‌های مهارتی در هفته معرفی مشاغل و هفته کارگر، بازدید دانش ­آموزی و دانشجویی از مراکز آموزش فنی و حرفه­‌ای کشور را از دوم تا یازدهم اردیبهشت به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌کند.

محمدی گفت: بازدید دانش ­آموزی و دانشجویی از مراکز آموزش فنی و حرفه­ای با توجه به ضرورت اجتماعی کردن مفهوم مهارت آموزی و ترویج گفتگوی ملی مهارت با هدف آشنا کردن دانش آموزان و دانشجویان با مهارت آموزی، کار و کارآفرینی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه افزود: این برنامه با توجه به وجود توانمندی ها، امکانات و ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و ضرورت معرفی آن‌ها به جامعه، هم زمان با هفته معرفی مشاغل و هفته کارگر برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای واقع در شهرستان‌ها مراجعه نمایند.

انتهای  پیام/ز

 

آشنا کردن دانش آموزان و دانشجویان با مهارت آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار