افزایش حقوق بازنشستگان مناطق جنگی

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بازنشسته‌هایی که در مناطق جنگی خدمت کرده‌اند،باید مشمول قانون افزایش حقوق کارکنان مناطق عملیاتی قرار گیرند.

افزایش حقوق بازنشستگان مناطق جنگیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مزیت‌های قرار گرفتن کرمانشاه در لیست مناطق جنگی و ضرورت اجرای کامل و صحیح آن اظهار کرد: بند «ج» ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه مربوط به حقوق بازنشستگان و کارکنانی است که در زمان جنگ تحمیلی در مناطق جنگی خدمت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این زمینه نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال شده و وی بر همین اساس نامه‌ای را خطاب به رئیس جمهور تنظیم کرده است گفت: مضمون این نامه به این شرح است که بازنشستگان و در واقع کارکنانی که در زمان جنگ تحمیلی در مناطق جنگی از جمله کرمانشاه خدمت کرده‌اند و اکنون بازنشسته هستند،باید مشمول قانون افزایش حقوق باشند و اشتباهی در این زمینه رخ داده که به طور قطع باید این قانون اعمال شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تمام نمایندگان استان و استاندار کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و امید داریم به زودی نهایی شود.

انتهای پیام/ز

 

پیگیری نمایندگان استان و استاندار کرمانشاه برای اجرای قانون افزایش حقوق برای بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی میرزا طاوس نژاد
۱۰:۴۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام عجیب است شهری مثل ایلام که در تمام دوران دفاع مقدس به عنوان مرکز استان پشتیبان و روحیه ای مضاعف برای جبهه ایجاد کرده چرا نباید تا پایان۶۷ جزو مناطق جنگی باشد تا کار کنان باز نشسته اون دوره از الطاف دولت و مزایای ایثارگری بهره مند شوند
آخرین اخبار