استقرار ۸۰ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با توجه به تداوم بارش برف و باران، ۸۰ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی این استان مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در بازدید از محور‌های مواصلاتی اردبیل گفت: تداوم بارش‌ها در استان موجب شده تا راهداران در راهدارخانه‌ها مستقر شوند.

وی افزود: تمامی ادارات راهداری در شهرستان‌ها در وضعیت آماده باش هستند و ۲۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در محور‌های مواصلاتی و گردنه‌های کوهستانی مستقر هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد: با توجه به پیش بینی تداوم بارش‌ها به میزان لازم مخلوط شن و نمک نیز ذخیره سازی شده است.

صبحی افزود: در دو روز گذشته ۳۸۵ کیلومتر- باند برف روبی انجام و ۱۰۰ تن مخلوط شن و نمک نیز مصرف شده است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه بیش از ۳۰ روز از فصل بهار سپری شده، اما اکیپ‌های زمستانی همچنان در محور‌ها مستقر هستند و به مسافران و رانندگان خدمت رسانی می‌کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در خصوص وضعیت جوی محور‌ها با بیان اینکه بارش برف در گردنه حیران مشاهده می‌شود، اضافه کرد: مطابق اعلام هواشناسی بارش در سایر نقاط حوزه استحفاظی نیز آغاز می‌شود و نیرو‌های راهداری در وضعیت آماده باش هستند.

انتهای پیام/ح

نیرو‌های راهداری در وضعیت آماده باش هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.