حسن‌بیگی در نطق میان دستور:

آمریکا نمی‌تواند ما را تحریم کند/ سپاه خاری در چشم آمریکاست

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: سپاه نیروی توانمندی است که همواره خار در چشم آمریکا و خنجر در حلقوم اسکتبار جهانی است.

آمریکا نمی‌تواند ما را تحریم کند/ دست دولت خالی نیست/ امروز بهترین درآمدها را از فروش نفت داریم/ سپاه خاری در چشم آمریکا استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲ اردیبهشت) در نطق میان دستور خود، گفت: انتصاب سرلشکر، پاسدار، سردار سلامی را به فرماندهی کل قوا تبریک عرض می‌کنم و خدا را شاکریم که همواره مقام معظم رهبری بهترین‌ها را برای ادای خدمت انتخاب می‌کنند.

وی افزود: از زحمات و تلاش‌های سردار سرلشکر محمد علی جعفری که ۴۰ سال در راه انقلاب اسلامی و در سنگر‌های گوناگون خدمت کردند، تشکر می‌کنم.

نماینده دامغان گفت: اقدام مضحک و خائنانه آمریکا در توهین و تهمت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می‌کنم، همه می‌دانند که سپاه پاسداران نور چشم ملت ایران، قوت قلب مستضعفین جهان و الگوی مقاومت همه آزادی‌خواهان جهان است.

وی افزود: سپاه نیروی توانمندی است که همواره خار در چشم آمریکا و خنجر در حلقوم اسکتبار جهانی و به ویژه اسرائیل غاصب است. سپاه حامی مستضعفین بوده و سرباز اسلام ناب محمدی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به شرایطی که وجود داشت، دو ارگان بزرگ در جمهوری اسلامی تاسیس شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی، امام خمینی (ره) با ژرفنگری در جهت پرکردن همه خلاء‌ها، این دو ارگان بزرگ را تاسیس کرد و فرمود: «سپاه و جهاد سازندگی دو بال انقلاب هستند» و همچنین شهید بهشتی نیز فرمود «سپاه و جهاد دو بازوی انقلاب هستند»، اما شاهد آن بودیم که نفوذی‌ها و عناصری که از خارج کشور، می‌خواستند ایران را اداره کنند با همه ترفند‌ها و ایده‌های گوناگون تلاش کردند نهاد‌های انقلابی را ادغام کنند.

وی ادامه داد: بنده در مجلس سوم حضور داشتم، موضوع ادغام نهاد‌های انقلاب در ارگان‌های دیگرمطرح بود، شخص مقام معظم رهبری که در کسوت ریاست جمهوری کشور بود، قاطعانه اعلام کرد که سپاه باید بماند، زیرا سپاه امید مستضعفین جهان است. اما امروز شاهدیم که در سیل‌های اخیر، سپاه پاسداران هم نقش حفاظت از حریم جمهوری اسلامی و هم نقش سازندگی را به نحو احسنت انجام داد و امروز شاهد خوش‌بینی، تشکر و سپاس مردم سیل زده هستیم.

نماینده مردم دامغان افزود: امروز نیز دوباره نفوذی‌ها و عناصر ملحد با کمال تاسف سعی می‌کنند در سطح کشور حرف‌هایی بزنند، گاهی از در دلسوزی هر چند آن‌ها گرگ‌هایی هستند که در لباس میش درآمدند و در این زمینه تلاش می‌کنند تا مسیر را منحرف کنند، ما در این جا خالاء‌هایی داریم، جهاد سازندگی برای ساختن، این کشور بالغ بر ۶۵۰۰ دستگاه سنگین داشت، آب و خاک و وزارت کشاورزی بالغ بر ۳۰۰۰ دستگاه، توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی بالغ بر ۳۵۰۰ دستگاه در اختیار داشت، اما با یک ترفند موزیانه و خبیثانه تحت عنوان اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری مسئولیت‌ها به مردم، به یک مشت دزد و عناصری واگذار کردند که امروز این دستگاه‌ها و امکانات، در اختیار ملت عزیز ایران نیست.

وی ادامه داد: هفت روستا در شهرستان دامغان در اثر زلزله آسیب دیده مشاهده کردم تنها یک دستگاه در اختیار دولت بود که تنها به یک روستا می‌رسید. امروز شاهد آوایی در این کشور هستیم و باز کسانی که دایه دلسوز‌تر از مادر هستند برای این کشور سخنانی و مطالبی را بیان می‌کنند تا بتوانند در این شرایط دوباره ایران را خلع سلاح کنند.

نماینده مردم دامغان گفت: ما همه می‌دانیم امروز اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با معضلات و مشکلاتی روبه‌رو شده است. همه می‌دانیم که اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی باعث شده که ثروت ۸۲ میلیون جمعیت ایران در اختیار عده‌ای محدود قرار بگیرد، تمام آمار و ارقام را دیدیم که در سال ۹۶ بالغ بر ۳۲ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و نفتی از این کشور تحت عنوان بخش خصوصی رفت و به خزانه برنگشت.

وی افزود: در سال ۱۳۹۷ شاهد بودیم که بالغ بر ۳۴ میلیارد دلار پول به خزانه برنگشته و اگر این اعتبارات به خزانه برمی‌گشت چه کسی می‌توانست بگوید که دلار بیش از هزار تومان بود. امروز دوباره موزیانه حرکت کردند، در هر زمینه‌ای هر اقدامی که می‌خواهد انجام شود، متأسفانه عده‌ای به میدان می‌آیند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه اظهار کرد: قسمتی از فضای مجازی در اختیار بیگانه است، آنها سال‌های گذشته به گونه‌ای تبلیغ کردند که سران سه قوه و مجموعه سه قوا را خام کردند، نگذاشتند سد سازی‌ها انجام شود، همین عامل باعث شد که خرابی‌های بزرگی به بار بیاید و خوزستان امروز با مشکلات و معضلات مواجه هست.

حسن بیگی بیان کرد: امروز در فضای مجازی برای بهم ریختن اکوسیستم تبلیغات می‌کنند تا بخشی از کار‌های نظام متوقف شود، آن‌ها همان‌هایی هستند که برای اینکه بتوانند به کشور‌های غربی پناهنده بشوند، خوش رقصی می‌کنند.

نماینده مردم دامغان در ادامه نطق خود طی تذکراتی به دولت، گفت: فرهنگیان مستضعف‌ترین قشر جامعه هستند در حالی که آنها انسان‌ساز هستند، فرهنگیان امروز معوقاتی دارند و با معضلاتی مواجه هستند، همه باید کمک کنیم مشکلات فرهنگیان و استخدامشان را مرتفع کنیم.

وی افزود: علی‌رغم مصوبه مجلس نیرو‌های مسلح از افزایش حقوق سال ۱۳۹۸ برخوردار نشده‌اند. چرا بعضی‌ها لجبازی می‌کنند، در مقابل مصوبات مجلس و قانون می‌ایستند و اقداماتی را انجام نمی‌دهند، اگر بگوییم امروز وضع مالی ما درست نیست، چراکه امروز بهترین شرایط را در فروش نفت داریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه امروز بهترین درآمد‌ها از پتروشیمی داریم، گفت: دست دولت خالی نیست، اما می‌خواهند لجبازی کند، شاهد هستیم که هر نماینده‌ای که انتقاد می‌کند در پروژه‌های اجرایی او سنگ‌اندازی می‌کند.

نماینده مردم دامغان در پایان گفت: آمریکا ضعیف و ذلیل است، آمریکا در شرایطی قرار دارد که نمی‌تواند ما را تحریم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار