درسال گذشته انجام شد:

مشارکت یک میلیاردی خیران زنجانی در طرح مفتاح الجنه

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:هشت هزار و ۶۸۷ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته توسط مسئولان و خیران استانی و شهرستانی در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید و مورد تفقد قرار گرفتند.

مشارکت یک میلیاردی خیران زنجانی  در طرح مفتاح الجنهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه با هدف تمسک به سیره و رفتار علوی و فراهم کردن فرصت لازم برای مجالست و کمک به نیازمندان و ایتام برپا شده است، گفت:در راستای اجرای این طرح، ۷۱۶ نفر از نیکوکاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به منظور رسیدگی به مشکلات خانواده‌های نیازمند در سال گذشته از چهار هزارو ۶۱۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بازدید کرده اند.
 
وی افزود: در سال گذشته ۷۶۰ میلیون تومان در قالب طرح مفتاح الجنه توسط خیران و مسئولان در سطح استان به خانواده‌های مددجویان و ایتام تحت حمایت کمیته امداد مساعدت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: از مجموع یک میلیاردو ۳۹ میلیون تومان مساعدت انجام گرفته، در سال ۹۷ مبلغ ۲۱۲ میلیون تومان به صورت نقدی و ۸۲۷ میلیون تومان آن به صورت کالا در اختیار نیازمندان قرار گرفته شده است.

صفری گفت: طرح مفتاح الجنه در راستای دلجویی عاطفی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، افزایش نشاط روحی، روانی و نیز آشنایی با مشکلات جامعه هدف در جهت رفع مشکلات اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه به‌منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت به خصوص ایتام ومحسنین وبیماران صعب العلاج و تفقد و دلجویی از آن‌ها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در اولویت کار‌ها قرار دارد، افزود: ارزش معنوی و بسیار مهم اجرای طرح مفتاح الجنه در کنار کمک خیران به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد دلجویی عاطفی از آن‌ها بوده که با هیچ شاخص مادی قابل اندازه گیری نیست.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به بازدید از خانوار‌های تحت حمایت به همراه خیران و مسئولان اشاره کرد وگفت:در این بازدید که به همراه مسئولان استانی وشهرستانی وخیران در سطوح مختلف در قالب طرح مفتاح الجنه انجام می‌شود علاوه بر بعد عاطفی وانسانی مسائل ومشکلات مختلف خانوار‌ها با مسئولان مطرح وکارسازی‌های لازم می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 
 

مشارکت خیران زنجانی در طرح مفتاح الجنه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.