رمضانی: باید شکست مقابل پرسپولیس و سپاهان را جبران کنیم

مهاجم تیم سایپا تهران گفت: باید در بازی با ماشین سازی پیروز شویم تا ۲ شکست اخیرمان را برابر سپاهان و پرسپولیس جبران کنیم.

آرمان رمضانی، مهاجم تیم سایپا تهران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه بازی با ماشین سازی تبریز اظهار داشت: سایپا در بازی قبلی اش روی اتفاق و بدبیاری مقابل سپاهان با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و به همین دلیل در روز‌های اخیر تمرینات خوبی را با هدف جبران آن باخت مقابل ماشین سازی انجام داده ایم. حریفمان تیم خوبی است که از بازیکنان باتجربه، سرعتی و البته سرمربی خوبی بهره می‌برد. امیدوارم با کسب نتیجه‌ای خوب در این بازی بتوانیم به توکل بر خدا به رتبه ششم جدول صعود کنیم.

او درباره نتاج نه چندان خوب سایپا در ۲ فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر مقابل ماشین سازی (گسترش فولاد) گفت: فصل گذشته بازی رفت را به گسترش فولاد باختیم و در دیدار برگشت هم در شرایطی که می‌توانستیم با بردن این تیم نایب قهرمانی مان در لیگ را قطعی کنیم با بدشانسی به مساوی رسیدیم. در بازی رفت امسال هم بار دیگر مقابل ماشین سازی مساوی کردیم. این تیم فوتبال را بسته بازی می‌کند، اما باید در بازی با ماشین سازی پیروز شویم تا ۲ شکست اخیرمان را برابر سپاهان و پرسپولیس جبران کنیم.

رمضانی درباره عامل اصلی شکست‌های اخیر سایپا بیان کرد: تیم ما در نیم فصل دوم تا پیش از بازی با پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده بود. تا آن زمان نه تنها نباخته بودیم بلکه گل هم نخوردیم. حتی برابر پرسپولیس هم خوب بازی کردیم و فکر می‌کنم زدن ۲ گل به این تیم در ورزشگاه آزادی کار راحتی نیست. واقعیتش اینست در بازی با سپاهان هم فاصله مان با این تیم ۳ گل نبود و در این بازی بدشانسی آوردیم. دیدار با سپاهان روز خوب حریف و روز بد ما بود. برخی مواقع در فوتبال هر کاری می‌کنید آن اتفاقی که مدنظرتان است نمی‌افتد. سپاهان هر توپی سمت دروازه سایپا آورد گل شد، اما موقعیت‌های ما در اوج بدبیاری هایمان از دست رفت. نتیجه بدی مقابل سپاهان گرفتیم، اما به حدی بد نبودیم که چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.

مهاجم تیم سایپا درباره اینکه آیا از عملکردشان در فصل جاری لیگ برتر با وجود مشکلات باشگاه سایپا رضایت دارد یا خیر، گفت: همانگونه که می‌دانید برخی تیم‌های لیگ هزینه زیادی کرده اند. اگر پنج تیم ابتدای جدول را در نظر بگیرید متوجه می‌شوید آن‌ها پول زیادی هزینه کرده اند. در این وضعیت با وجود مشکلاتمان بد نتیجه نگرفته ایم، اما می‌توانستیم عملکرد بهتری هم داشته باشیم. در کل من از عملکرد تیممان رضایت دارم.

رمضانی درباره شایعه تماس باشگاه استقلال با او برای حضور در این تیم در فصل آینده گفت: من فصل آینده هم با سایپا قرارداد دارم و اکنون هم تمام تمرکزم روی بازی‌های باقی مانده سایپا است. به همین دلیل در حال حاضر به هیچ موضوع دیگری فکر نمی‌کنم. ضمن اینکه باشگاه استقلال تاکنون هیچ مذاکره یا تماسی با من نداشته است.


بیشتر بخوانید: مهاجم سایپا مذاکره با استقلال را تکذیب کرد


انتهای پیام/

اظهارات رمضانی پیش از دیدار برابر ماشین سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار