سنگ تمام هواداران شاهین شهرداری بوشهر

هواداران شاهین شهرداری بوشهر برای تشویق تیمشان در آخرین بازی لیگ دسته اول فوتبال سنگ تمام گذاشته‌اند و پیش بینی شده فردا دو هزار نفر این تیم را در دیداری خارج از خانه تشویق کنند.

سنگ تمام هواداران شاهین شهرداری بوشهربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شاهین شهرداری بوشهر که با ۵۱ امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد، ساعت ۱۷ فردا مهمان سرخپوشان پاکدشت خواهد بود. این دیدار آخرین دیدار شاهین است، اما لیگ دسته اول هفته آینده پایان می‌یابد و تکلیف صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر در هفته آخر مشخص می‌شود.

هواداران شاهین که هفته گذشته در بوشهر سنگ تمام گذاشتند و ورزشگاه شهید بهشتی این شهر را پر کردند امشب قرار است راهی تهران شوند تا فردا تیم خود را مقابل پاکدشتی‌ها همراهی کنند.

روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرده تا کنون بیش از ۶۰۰ نفر برای رفتن به تهران نام نویسی کرده‌اند که با ۱۲ دستگاه اتوبوس امشب عازم تهران می‌شوند، اما پیش بینی شده با توجه به اینکه تعدادی از هواداران با خودرو‌های شخصی خود راهی تهران شده‌اند و همچنین حضور بوشهری‌های مقیم تهران، جمعیتی حدود دو هزار نفر فردا شاهین شهرداری بوشهر را تشویق کنند.

داور بازی شاهین شهرداری بوشهر و سرخپوشان پاکدشت، علیرضا فغانی است که با کمک محمدرضا منصوری، محمدرضا ابوالفضلی و شاهین یزدانی این دیدار را قضاوت خواهد کرد. ناظر بازی هم محسن ترکی است.

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر قول صعود به لیگ برتر را داده و حالا هواداران منتظرند جشن صعود این تیم پرطرفدار بوشهری را به گفته آقای سرمربی در ساحل برگزار کنند.

انتهای پیام/ک

فردا شاهین مهمان سرخپوشان پاکدشت است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.