تیراندازی به احشام روستاییان میاندورود برای سرقت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: سارقان با تیراندازی به احشام در جنگل و قطعه قطعه کردن آنها از روستاییان شهرستان میاندرود سرقت می کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به دستگیری دو سارق که سابقه چندین فقره سرقت در پرونده خود دارند اشاره کرد و گفت: سارقان با تیراندازی به احشام در جنگل و قطعه قطعه کردن آنها، نسبت به خارج کردن احشام اقدام می‌کردند.

وی ادامه داد: سارقان به جنگل دارابکلا حوالی روستای سنه کوه مراجعه و با دیدن یک راس گاو به حیوان تیراندازی کرده و در حال قطعه قطعه کردن آن بودند که اهالی روستا با شنیدن صدای شلیک گلوله به سمت صدا رفته و سارقان نیز به محض دیدن مردم اقدام به فرار با خودروی نیسان کردند.

حسینی عالمی گفت: اهالی روستا با موتور، سارقان را تعقیب کردند که در پی آن سارقان اقدام به تیراندازی به مردم کرده و در ابتدای روستا از خودرو پیاده و متواری شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران افزود: با شناسایی مالک خودرو و انجام اقدامات پلیسی دو متهم فوق الذکر دستگیر و پس از دریافت اظهارات، قرار مناسب برای آن‌ها صادر شد.

وی گفت: با اعطای نیابت قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بابل، اقدامات لازم برای دستگیری دیگر متهمان متواری نیز در دست اقدام است.
 
انتهای پیام/آ
 

دستگیری دو سارق احشام  

سارقان احشام در شهرستان میاندرود دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.