ویدئوی جدید Redmi Y3 طراحی این گوشی را فاش کرد +فیلم

ردمی Y3 جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی است که به زودی وارد بازار می‌شود.

گوشی Redmi Y3 در جدیدترین ویدئو دیده شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برند تحت لیسانس شرکت چینی شیائومی، ردمی مدت زیادی است که گوشی‌های محبوب فراوانی را روانه بازار می‌کند و مشتریان این شرکت خواستار تولید گوشی‌های میان‌رده باکیفیت آن هستند. یکی از این گوشی‌ها که سال گذشته به مدت زیادی به عنوان یکی از ده گوشی محبوب جهان معرفی می‌شد، Redmi Note 6 Pro بود. این برند تحت لیسانس شیائومی این اواخر یک ویدئو به اشتراک گذاشته است که تبلیغی از باتری بزرگ ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی روی گوشی جدید این شرکت یعنی Redmi Y3 را انجام می‌دهد. حالا این شرکت تیزری را در حساب توئیتر خود به اشتراک گذاشته است که طراحی این گوشی را به نمایش گذاشته است.

این ویدئو لایه پشتی بافتی Y3 را نمایش می‌دهد که محل قرار گرفتن دو دوربین اصلی این گوشی به همراه اسکنر اثر انگشت آن خواهد بود. در جلوی Redmi Y3 یک بریدگی قطره‌ای شکل دیده می‌شود. همچنین حاشیه‌های نمایشگر در آن دیده می‌شوند که از سه طرف بسیار باریک هستند اما در عوض چانه (قسمت پایین نمایشگر) Y3 دیده می‌شود که پهن است و بخش مشکی بیشتری دارد.

این ویدئو همچنین تمرکز اصلی خود را روی مقاوم بودن Redmi Y3 قرار داده است. این ویدئو چالش سقوط این گوشی در راه‌پله را نشان می‌دهد. بدین ترتیب، تست مقاومت Y3 در این ویدئو به صورت تبلیغاتی انجام شده است. البته، نباید فراموش کرد که گوشی جدید شرکت شیائومی علاوه بر مقاومت خود، نقطه قوت دیگری هم دارد. این نقطه قوت دوربین سلفی آن خواهد بود چرا که شیائومی برای این گوشی یک دوربین با قدرت ۳۲ مگاپیکسل در نظر گرفته است تا Y3 به عنوان یک گوشی سلفی محور شناخته شود. البته صفحه رسمی این شرکت اعتقاد دارد که این گوشی دارای دوربین سوپر سلفی است.

گفتنی است، Redmi Y3 در تاریخ ۲۴ آوریل به صورت رسمی در شهر دهلی نو کشور هند رونمایی خواهد شد. همانگونه که گفته شد مهم‌ترین مسئله قابل ذکر در مراسم معرفی این گوشی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن خواهد بود.


بیشتر بخوانید: شیائومی در حال طراحی دو گوشی با پردازنده Snapdragon 855


انتهای پیام/

گوشی جدید شیائومی را ببینید +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار