تیم ملی کاراته ایران در نخستین مرحله از مسابقات انتخابی المپیک در سال ۹۸ عملکرد نسبتا قابل قبولی کسب کرد.

کاراته ایران در سراشیبی المپیک / فدراسیون در انتظار ۶ سهمیهبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کاراته ایران این روز‌ها خود را برای مسابقات المپیک آماده می‌کند و فدراسیون کاراته ایران در تلاش است که با آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی کاراته را به این مسابقات اعزام کند.

مردان و زنان کاراته ایران در نخستین گام، در راه صعود به مهم‌ترین آوردگاه جهانی در مسابقات ورزشی در مسابقات لیگ برتر مراکش به میدان رفتند که نتایج ملی پوشان تا حدودی رضایت بخش و مقداری هم نگران کننده بود، زیرا این مسابقات از مراحل انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو محسوب می‌شود و چند تن از ملی پوشان سرشناس کاراته کشورمان نتوانستند نتیاج لازم را کسب کنند.

مسابقات کاراته وان مراکش از ۳۰ فروردین به مدت ۳ روز آغاز شد و تا ۱ اردیبهشت ادامه داشت. کسب ۱ مدال طلا، ۱ نقره و ۳ برنز علاوه بر اینکه شادی را به خیلی از عاشقان کاراته هدیه کرد، اما نگرانی‌هایی را در خصوص نتیجه نگرفتن چند ملی پوش سرشناس تیم ملی کاراته به وجود آورد.

ملی پوشان سرشناس این رشته ورزشی از جمله، امیر مهدی زاده، ذبیح الله پور شیب، همامون درفشی پور، بهمن عسگری و مهدی خدابخشی در این مسابقات ناکام بودند تا نگرانی‌های دوستداران این رشته ورزشی قوت بگیرد و ترس کم شدن سهمیه‌های المپیک ۲۰۲۰ خواب را از چشمان خیلی از دوستداران این رشته ورزشی بگیرد. اما بعضی از کارشناسان این رشته رزمی براین باور بودند که نتایج کسب شده توسط این ملی پوشان با توجه به سرمایه گذاری دیگر کشور‌ها برای کسب سهمیه قابل قبول بوده است و کسب ۵ مدال رنگارنگ از این مسابقات نمی‌تواند نتیجه بدی برای ملی پوشان کاراته محسوب شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی کاراته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار