تراکتور جان کشاورز جوان را گرفت

فرمانده انتظامی صحنه گفت: کشاورز جوانی در یکی از روستا‌های این شهرستان سوار بر تراکتور و هنگام سم پاشی باغ پدری به دلیل بی احتیاطی جان خود را از دست داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سرهنگ بهروز فخری فرمانده انتظامی صحنه  اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش مردمی به پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره حادثه منجر به فوت در یکی از مزارع کشاورزی، ماموران کلانتری در محل حادثه حاضر و به تحقیق پرداختند.

وی ادامه داد: در این تحقیقات مشخص شد که جوان ۳۳ ساله‌ای سوار بر یک دستگاه تراکتور در حال سم پاشی باغ پدری خود بوده، اما به خاطر بی احتیاطی گوشه‌ای از لباسش در داخل شفت متصل بین دستگاه سمپاش و تراکتور گیر افتاده و به دلیل چرخش‌های مداوم دستگاه سم پاش این فرد به شدت زخمی می‌شود.

سرهنگ فخری  بیان  کرد: پس از مطلع شدن اهالی روستا از وقوع این حادثه، کشاورز جوان به مراکز درمانی منتقل می‌شود، اما وی در میانه راه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس پلیس شهرستان صحنه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه از شهروندان خواست هنگام استفاده از وسایل کشاورزی نهایت احتیاط و دقت را به کار ببرند چرا که چنین سهل انگاری‌هایی عواقب جبران ناپذیری به دنبال دارد.

انتهای پیام/ز

 

کشاورز صحنه ای بر اثر بی احتیاطی فوت کرد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار