اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای طرح‌های بهداشتی و درمانی در مراغه

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای طرح‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه در جمع خبرنگاران گفت: ۴۰ میلیارد ریال برای طرح‌های بهداشتی و درمانی در مراغه تخصیص یافته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه گفت: امسال ۶ طرح بهداشتی و درمانی با زیربنای ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع در دست ساخت است.

وی افزود: با اعتبار تخصیص یافته چهار مرکز جامع سلامت شهری و روستایی، کلینیک تخصصی و یک واحد پایگاه اورژانس ۱۱۵ در مراغه احداث می‌شود.

تنومند با بیان اینکه هم اکنون ۹۹ درصد جمعیت شهری و روستایی مراغه از خدمات مراکز جامع سلامت بهره‌مند هستند، یادآور شد: با افتتاح این طرح‌ها تا پایان سال تعداد این مراکز به ۲۳ واحد افزایش می‌یابد.

به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه، براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته ۹۶ درصد جمعیت شهرستان از خدمات بهداشتی و درمانی مراکز جامع سلامت رضایت کامل دارند.

وی تصریح کرد: سال گذشته برای ۳۷۰ هزار نفر از شهروندان و مراجعه‌کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی مراغه بیش از ۳ میلیون خدمت ارائه شده است.

تنومند با بیان اینکه، بیمارستان‌های مراغه به آموزشی و درمانی ارتقا یافته است، افزود: در این شهرستان ۴۲۰ تخت آموزشی و درمانی فعال است.

 

انتهای پیام/ش

۴۰ میلیارد ریال برای طرح‌های بهداشتی و درمانی در مراغه اختصاص یافت

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار